לכל הגברברים........ :)

מוישיקו

New member
עינתי

חחחחחחחחחחחח יא מצחיקה שכמוך כל כך יפה את כותבת,,,,,,,,,,וכל כך צודקת מה אומר לך,,,,,הבנים האלה הבעיה הכי גדולה שלהם היא,,,,,,,,,,שהם בכלל לא מבינים כמה הם לא מבינים כל הזמן מנסים להבין ``על מה היא חושבת עכשיו`` ממש בעלי מומים אגב, ענתי, אני מוכן להמר על זה שגם הפולנים עלובים לעומת הפולניות,,,,,,,, שלא לדבר על הרוסים לעומת הרוסיות,,,,,,,,, ענתוש אני מת על הכתיבה שלך,לומד ממך כל הזמן,מתפלל לאלוהים שלך שתסכים לי להיות מספיק אינטליגנטי ללמוד מהנשים שבחיי,,,,,,, ענתי,נכון שאלוהים שלך פולניה? שלך מושיקו
 

מוישיקו

New member
עינתי

ועוד משהו,,,,,,,,,,, רק בן טמבל יכול לטעות ולכתוב ענת במקום ע י נ ת מושיקו
 

עינת.. :-)

New member
מוישיקו........

יהההההה..... תודה !!!!! ובוא רגע... אגלה לך סוד.... אלוהים שלי ממשששש ממשששש לא פולניה !!!!! (וראיתי כבר פולניות בחיי... אלה... אלה אין להן אלוהים.... :) ) אלוהים שלי היא - מבינה.... רגישה.... מתחשבת.... חכמה..... מצחיקה.... אוהבת.... מעניקה.... יפה..... אמפטית.... עדינה.... בקיצור - ת י מ נ י ה ! ;-) ע י נ ת . .
 
למעלה