עינתי
חחחחחחחחחחחח יא מצחיקה שכמוך כל כך יפה את כותבת,,,,,,,,,,וכל כך צודקת מה אומר לך,,,,,הבנים האלה הבעיה הכי גדולה שלהם היא,,,,,,,,,,שהם בכלל לא מבינים כמה הם לא מבינים כל הזמן מנסים להבין ``על מה היא חושבת עכשיו`` ממש בעלי מומים אגב, ענתי, אני מוכן להמר על זה שגם הפולנים עלובים לעומת הפולניות,,,,,,,, שלא לדבר על הרוסים לעומת הרוסיות,,,,,,,,, ענתוש אני מת על הכתיבה שלך,לומד ממך כל הזמן,מתפלל לאלוהים שלך שתסכים לי להיות מספיק אינטליגנטי ללמוד מהנשים שבחיי,,,,,,, ענתי,נכון שאלוהים שלך פולניה? שלך מושיקו
חחחחחחחחחחחח יא מצחיקה שכמוך כל כך יפה את כותבת,,,,,,,,,,וכל כך צודקת מה אומר לך,,,,,הבנים האלה הבעיה הכי גדולה שלהם היא,,,,,,,,,,שהם בכלל לא מבינים כמה הם לא מבינים כל הזמן מנסים להבין ``על מה היא חושבת עכשיו`` ממש בעלי מומים אגב, ענתי, אני מוכן להמר על זה שגם הפולנים עלובים לעומת הפולניות,,,,,,,, שלא לדבר על הרוסים לעומת הרוסיות,,,,,,,,, ענתוש אני מת על הכתיבה שלך,לומד ממך כל הזמן,מתפלל לאלוהים שלך שתסכים לי להיות מספיק אינטליגנטי ללמוד מהנשים שבחיי,,,,,,, ענתי,נכון שאלוהים שלך פולניה? שלך מושיקו