לכל הבנות המתוקות

SuGaRBabe1

New member
אני עומדת להרדם ../images/Emo1.gif

רק השבוע יש לי מבחן גמר בספורט ומבחן פנימי בתיאוריה.. וגם עבודה בתנ"ך להגיש.. בין כל זה גם מלא שיעורים שבטח יהיו וגם שיעורים של שבועיים בצרפתית שלא הכנתי והמורה מכריחה אותי להשלים ולהגיש לה.. ושבוע הבא מבחן בסוציו שאין לי כוח אליו ובשבוע הראשון של פסח מרתון צרפתית-היסטוריה מטורף בבצפר.. ויש לי מגן יומיים אחרי פסח ככה שכל השבוע האחרון של החופש גם הלך לו. איזה כיף לי. בא לי לישון
 

tamarosh

New member
אויש...ואצלי?

מחרתיים מבחן תנ"ך יומיים אחרי ספרות. שבוע אחרי היסטוריה יומיים אחרי מתמטיקה. יוצאים לחופש. האומנם? לא בדיוק חופש. לא רק שהורים שלי שבועיים בחו"ל ואני צריכה להיות עם אחותי... אני צריכה לעשות ת'עבודת גמר ולבוא להשלמות בביצפר. כי..יש בגרויות. נכון. פליז kill me
 

SuGaRBabe1

New member
איכס..

כל כך אין לי כוח לכל השטויות האלה.. בא לי לבכות.. המבחן גמר ביום חמישי.. עד אז אנחנו מתאמנות כמו מטורפות וחסר לנו אלמנט אחד ואנחנו כאלה מוגבלות שלא יודעות לעשות כלום בספורט אז נתקענו.. ביום שישי יש גם את המבחן הפנימי בתיאוריה (ואני עדיין צריכה להשיג ספר איכשהו), ובאותו יום צריך להגיש את העבודה בתנ"ך.. על ספורט אנחנו מתאמנות בשני ורביעי (אין הרבה אפשרויות אחרות) ובימים האחרים אני לומדת לתיאוריה... כיףכיף. מזל שלפחות את העבודה בתנ"ך כבר כמעט סיימתי... ופסח? בכלל.. כל השבוע הראשון נשרף על השלמות (היסטוריה-צרפתית-היסטוריה-צרפתית.. גם המצב בתנ"ך לא כזה מזהיר, אבל המורה כבר הודיעה לנו מראש שהיא לא מוכנה לבוא ללמד אותנו בפסח), השבוע האחרון נשרף על המגן שיש לי יומיים אחרי שחוזרים מהחופש, ורק השבוע באמצע הוא היחיד שיש לי בו זמן לחיים נורמלים.. ואחרי פסח בכלל אני אתאבד. יש לי שתי בגרויות רצחניות בהפרש של יומיים
 

YouR LucK

New member
אתן יודעת מה? ../images/Emo110.gif

בא לי כוכבים:
היום כשנכנסתי לביה"ס והלכתי לכיוון הכיתה שלי ראיתי את המורה שלי לערבית מדברת עם חברה שלי. אני, כמובן נדחפתי להן בשיחה ושאלתי אם היא בדקה את המבחנים. היא שאלה אותי מה לגבי תלמה ילין ואמרתי לה שעברתי את הבחינות המעשיות ואמרתי לה שיהיה לי ראיון עם המנהל ורוב הסיכויים שאני בפנים. קיצור, היא אמרה לי "יעל, את מעולה" אני כזה "הא סופי? מה הפסדתי?
" היא אמרה "קיבלת 100". אחח, אני מרוצה.
בשיעור השני אני וחברה שלי הלכנו להקליד לספר מחזור. ב-מ-ק-ר-ה התחלנו להקליד את מה שכתבו על צילי ה"לא רק בלונדינית" שלנו. טוב שהכל שם צביעות, בחיי.
המורה להיסטוריה לקחה את מחברות היסטוריה לבדיקה משום מה, קיבלתי 100. "מחברת נקיה ומסודרת."
בשיעור ספורט שיחקנו כדורגל, הבנים לחוד והבנות לחוד. אני הבקעתי גול אחד לטובת הקבוצה.
בשעה השישית היה ערבית והיא נתנה עבודת כיתה. ניסינו כל הזמן לגרום לה לא לתת כי חלאס, כמה כבר אפשר עם אותם תרגילים?! בקיצור, היא אמרה לכל הכיתה שקיבלתי 100, כולם מחאו כפיים כאילו אני ילדה מוגבלת שנכשלה כל הזמן בערבית.
היא אמרה "תמיד היו לה ציונים טובים אבל היא השקיעה הפעם מאוד וקיבלה 100." זהו. מחר מתחילים חזרות לוינטררררר! וינטר זה טקס סיום של כל כיתות ח' בר"ג. רוקדים, שרים בלהבלהבלה. תודה לאל התחלנו עם זה.
תגיבו אם בא לכן. (כלומר, תגיבו כבר יא פדלאות
)
 

CrAz¥ Gi®L

New member
בובהההה.. :)

את שומעתתתתת (?) זוכרת שכאבה לי הבטן כשהייתי אצלך?! אז יום למחרת כל היום כאבה לי הבטן והלכתי להקיא והרגשתי ממממממש רע
אז אנחנו צריכות להפגש מתישהו כשאני ארגיש טוף תזכריייי
את חרשנית בטירוף ילדההה.. לא בדקו לך עדיין את הציונים לתלמה ילין נכון?! את יודעת שאם יש לך ציונים ממש ממש טובים מקבלים אותך גם בלי המעשי?! ידיד שלי סיפר לי שתלמה שלחו לילדה אחת שהוא מכיר מגבעתיים מכתב אם היא רוצה ללמוד בבצפר שלהם.. חח.. אבל הוא שקרן אז אי אפשר לדעת אם זה נכון
אבל את טובה את תתקבלי גם ככה :)) אה וינטרררר אתם במחול נכון?! גמנחנו!! אז ניפגש :) החזרות זה כזה כיףףף
לאב יו
 

YouR LucK

New member
בולשיט ../images/Emo110.gif

תלוי אם היא מוכשרת במשהו כי חייבים להיות שם במגמה. וכן, יש את פסח בקרוב אז ניפגש לעיתים קרובות
ולא בדקו לי עוד את הציונים.. אני צריכה לקבל תעודה יומיים לפני כי הראיון עם המנהל הוא ב24. סעמק. חח אני שונאת מחול אבל נתגבר. אגבבב, סיפרת לי שבנות אצלך מהכיתה הלכו למגמת מחול בבליך, הן התקבלו? חברה שלי התקבלה ועוד שתי בנות מהכיתה שלי צריכות ללכת לראיון..
 
מזל"ט על המאה../images/Emo47.gif

אנחנו לא משחקים כדורגל, רק בייסבול אצלנו, זוה שולט
 

Mooa-Numi

New member
../images/Emo32.gif לרונץ'.

את פאקינג הכי חמודה בארץ. וזו עובדה.
[כן, קיבלתי את הד"ש
]
 

THE ronch

New member
יאא. הוא מסר לךךךךך!!!!!!!!!!!!!!11

היית צריכה לראות אותי. "דניה, כשאת נוסעת לעין שריד, אני באה איתך, אני אסע לפרדסיה." "מה יש לך לחפש שם?" "את קסט!!!!!!!!!!!!!!!!1111111" -דור מתערב- "איזה קסט? קסטנבאום?" "כן! מיכל!!1111 אעעע!! אתה מכיר אותה?" "בטח.
" "יא! אתה מכיר את קסט! אתה מכיר את קסט! אתה מכיר את קסטטטט!" "
" "טוב, אז ד"ש!!!!!!11 תמסור לה ד"ש!!!!!!!!!!!1111" "אממ. אוקיי?
"
 

Mooa-Numi

New member
../images/Emo9.gif

הוא בא אלי כזה בבית ספר "יופי קסטן, בלוגרית ולא אמרת לי?!"
[זה מפחיד, הם מתרבים]
 

THE ronch

New member
הואחמוד. ../images/Emo13.gif

אה, אז אתם באותו בצפר?
וואעק,אני כל כךך באה לבקר. [את מרשה לי, נכון? oO]
 

Mooa-Numi

New member
כן, ביחד עם עוד 1998 סתומים ../images/Emo4.gif

בעע, מבחן בהיסטוריה מחר. מה אני עושה פה בכלל, מה.
 

ThE uVa

New member
עין שריד? מה עין שריד? ../images/Emo60.gif

עין שריד? עין שריד???!?!??!?!?!?
 
למעלה