dan the man
New member
לכל האשדודים!
לפי מה שאני יודע מחר יתקיים מפגש אספנים באשדוד במתנ"ס ד' משעה 9 בבוקר עד שעה 3 בצהריים כנראה שאני יהיה שם.. אם עוד מישהו מהאשדודים בא אז תגידו לי אם מישהו יודע את גם על המפגש הזה אז שיוסיף קצת יותר פרטים
לפי מה שאני יודע מחר יתקיים מפגש אספנים באשדוד במתנ"ס ד' משעה 9 בבוקר עד שעה 3 בצהריים כנראה שאני יהיה שם.. אם עוד מישהו מהאשדודים בא אז תגידו לי אם מישהו יודע את גם על המפגש הזה אז שיוסיף קצת יותר פרטים