לכל האשדודים!

dan the man

New member
לכל האשדודים!

לפי מה שאני יודע מחר יתקיים מפגש אספנים באשדוד במתנ"ס ד' משעה 9 בבוקר עד שעה 3 בצהריים כנראה שאני יהיה שם.. אם עוד מישהו מהאשדודים בא אז תגידו לי אם מישהו יודע את גם על המפגש הזה אז שיוסיף קצת יותר פרטים
 
למעלה