לכל אלו שרוטנים על ילדייהם ולילדים

מיקי 43

New member
לכל אלו שרוטנים על ילדייהם ולילדים

שרוטנים על הורייהם קראו בעיון
 

רות 2

New member
שם............/images/Emo13.gif

"איך כל כך הרבה דברים השתבשו בזמן כל כך קצר?!?!?"
 

ב ד ר ך

New member
להראות לסבתא, שתיכנס לפורפורציה ../images/Emo8.gif

כי סבתא של סבתא , לא שמעה אף פעם על להקה בשם ג'ק בני או טומי דורסי ובעצם למי היה בכלל רדיו לשמוע מוזיקה ?? אולי רק לעשירים . יפן זה משהו שהיא שמעה עליו רק באגדות, ארץ רחוקה מרחק שנות אור.
מי בכלל שמע אז על לנסוע ? על לוקסוס שכזה לנסוע באוטובוס ? שלא לדבר על מכונית שבי חדשה . אם היית צריך להגיע לאן שהוא היית רותם את העגלה והסוס (במקרה הטוב אם יש לך ) וכל הפקלאות ומתחיל במסע. לא לפני שהתפללת שבדרך לא תיתקל בכל מיני שודדים. מה זה משקה תוסס ???? אם היית צמא, היית שואב מים מן הבאר . שלא לדבר על ימי ההפקרות של שנות ה- 60 . מי בכלל שמע על אפשרות של לעשות סקס עם מישהו שהוא לא הבעל. ירחם השם ורחמן הליצלן
. וזה עוד כלום , תתאר לך מה הסבתא של הסבתא של הסבתא הייתה אומרת על זה ???? כמו שאמרה רות - מחיר הקידמה. במחקר שעשו גילו ש60 % מהמוצרים שיירכשו בעשור הבא - עדיין לא הומצאו בכלל. מן הסתם גם אנחנו נהיה מבולבלים עם פער דורות .
 
אני חושב שמיקי43 התכוון לזה ש

אנחנו התקדמנו מהר מדי אנחנו עצמינו לא יכולים להכיל את כל הקידמה הזאת ש"נשפכה" עלינו בכלכך קצת זמן
 
זהו, כאן אולי הבעייה... "כל"...

אף אחד לא יכול, וממש לא צריך להכיל את "כל" הקידמה. אדם חושב אמור היות מסוגל להבין מה מתוך הקידמה הזו מרתקת אותו והיא מעיניינו - ומה לא, ושתשאר עניינו של מי שמתעניין בה. לא נעים לי להזכיר לסבתא, אבל כשהיא היתה ילדה ונערה צעירה, לא שמעו על דאודורנט, לא היה ממש נעים להצטופף באוטובוס - אבל מי ידע שאפשר גם אחרת, בלי שמסריח כל כך? מוסיקה שמעת רק ברדיו AM ועל איכות לא היה ממש מה לדבר - אם רצית מוסיקה איכותית היית חייב ללכת להופעה חיה או להיות בעל מנוי לפילהרמונית - אבל בימים ההם היה תור של כמה שנים טובות כדי להיות מנוי. נסיעה לעיר הסמוכה היתה הימור - או שנגיע או שלא... לפעמים אינני מבין כיצד שרדתי את ילדותי במכוניות שהיו אז, כשהורי היו "הורים לילדים צעירים" עם מכונית משובחת לאותם ימים - שהיום לא הייתי מעיז לקרב את ילדי אליה. הקידמה נתנה לי את שני ילדי, היא נתנה לי חיים חדשים אחרי מחלה, היא מצילה בני אדם בכל שנייה. הקידמה הראתה לי עולמות אחרים, הביאה לי יכולות חישוב מדהימות - וגם זה עדיין רק בחיתולים. הקידמה נתנה עוד הרבה דברים טובים... לא הכל שחור בקידמה - להיפך, הקידמה היא מעולה, ויפה ומאד נעימה - רק כמו כל דבר, אמורים לדעת לעשות בה שימוש מושכל ולא שימוש סתם. הבעיה אינה הקידמה אלא הסינוור שאנשים לוקים בו מולה, ממלאים את חייהם ב"קידמה" שאינה נחוצה להם, ומאבדים את דרכם אל מול השפע. הקידמה נתנה לנו רק דבר אחד - והוא עצום: את היכולת לבחור, היא איפשרה לנו מניפת אפשרויות בחיים שמעולם לא היתה לאדם - הקידמה מעולם לא הכריחה אותנו להשתמש באף אחד מתוצריה - את זה, עושה חוסר המחשבה של אנשים.
 

d a n i e l s 5

New member
הסבתא בת 58....

וואלה אם אני מחשבת קצת אחורה......(בהנחה שזה נכתב היום ולא לפני 100 שנה) היא אמורה להיות מהדור של "סקס סמים ורוקנרול" אז מזההההההה החרטא הזה .......?
 
אכן חרטא

מישהו שם מבולבל עם התאריכים שהדברים הומצאו... קצת עיוות של היסטוריה... שיהיה נוח להתבכיין
 
למעלה