לכל אוהבי הכלבים - בקשה לדיון

  • פותח הנושא WTR2
  • פורסם בתאריך

WTR2

New member
לכל אוהבי הכלבים - בקשה לדיון

למייזי, הכלבה בתמונה, הוציאו את מיתרי הקול ואין לה קול. היא בכלוב מספטמבר 1997. והיא לא לבד. למה זה ממשיך לקרות?... מטרידה אותי העובדה שאני רואה פה אנשים אוהבי כלבים קונים לכלבים שלהם יוקונובה, פרו פלאן, רויאל קאנין וכו'. קשה לי להאמין שלא ידעתם למה אתם נכנסים, הרי ידוע שכל הנ"ל נוסו על בע"ח, ולא "סתם" בע"ח- בעיקר (אם לא כולם) על כלבים וחתולים. אז בסדר, אתם רוצים את ה"הכי טוב" בשביל הכלב שלכם. אבל האם אתם באמת אוהבים את כל הכלבים? גם אם הם לא היו שלכם? אני לא רואה למה אוהבי כלבים קונים כזה אוכל. כלב חסר שם נמצא במעבדה וצריך לסבול כל חייו כדי לכלב שלכם יהיה אוכל? זה לא מיותר? אז מה אם לכלב הזה אין שם, אין זהות, אין בית חם ואין עתיד מזהיר חוץ מלהשרף במשרפה בסוף חייו או להגיע לסוף לא פחות גרוע? אז מה אם אין לכם מושג איך הוא נראה ומה עבר עליו בחיים? זה נותן לכם את הזכות לקבוע גורלו? לא עדיף שהכלב שלכם יקנה אוכל אחר שלא נוסה על בעלי חיים? תאמינו לי יש כמה וכמה מאכלים לכלבים שלא נוסו עליהם! אני פשוט לא קולטת איך בן אדם יכול להגדיר את עצמו אוהב כלבים, ומצד שני- לקנות משהו שגורם להם סבל...
 
צודקת לגמרי.. ../images/Emo10.gif

ורק בגלל זה אני לא קונה את המוצרים הללו
 

kitsi666

New member
צודקת במליון אחוז אבל

איזה פתרון יש לך בשביל כלבים הסובלים מאלרגיה לאוכל לדוגמא? אל תשכחי שיש בעיות מסויימות ומחלות מסויימות של כלבים וחתולים שלפעמים הפתרון הוא אוכל מסוג מסויים (בגלל המרכיבים שלו).
 
למה ידוע ואיפה?

הרבה זמן אני מחפשת הוכחות לכך שרויאל מבצעת ניסויים על בע"ח. ופרופלאן חשודה בגלל? מישהו הוכיח שהם מבצעים ניסויים? אני תוהה.. אוקי, את איימס אכן צילמו. נתעלם לרגע מההכחשות ברמת כן ידענו לא ידענו שזה היה שם.. אבל מה עם השאר?
 
לא מזמן חיפשתי עליהם ומצאתי

באתרים בריטיים שפרופלאן ורויאל מבצעים ניסויים. אני מקווה שאוכל למצוא אותם שוב ולהביא אותם לפורום. אבל - יש מזונות מעולים כמו אקאנה ונוטרו צ'ויס, שלא עושים ניסויים בבע"ח. למה לא להשתמש בהם? הבנתי שיש להם מזון היפו-אלרגני טוב (כאן בפורום המליצו עליהם).
 
כן, רק שהכלב שלי ממש לא אהב את זה

למרות שספיריט אוכל את זה בהנאה רבה...
 
מצאתי את המידע../images/Emo40.gif

שימו לב לפיסקה הבאה באמצע העמוד: "The majority of pet food brands available in the UK are produced by two animal testing companies - "Nestlé Purina/Friskies" and "Pedigree, Masterfoods (Mars Inc)." Nestlé Purina/Friskies: Alpo, Bonio, Felix, Go Cat, Gourmet, Omega Complete, Proplan, Spillers, Vital Balance, Winalot. Pedigree, Masterfoods (Mars Inc): Bounce, Cesar, Chappie, Frolic, James Wellbeloved, Katkins, Kitekat, Pal, Pedigree Chum, Royal Canin, Sheba, Techni-cal (US & Canada), Whiskas. Pedigree also manufacture Thomas rabbit food and Trill bird food." http://www.uncaged.co.uk/petfood.htm
 

slarti

New member
...

יוקונבה - ראיתי סרט ותמונות שמוכיחים שהם מתעללים. לגבי כל האחרים, לא ראיתי הוכחות. וזה שבאתר מסויים כתוב משהו, זה עוד לא הוכחה.
 

WTR2

New member
הכל בדוק וזה אתר עם מידע נכון

חוץ מזה, אתה היית לוקח את הסיכון שאולי החברה עושה ניסויים? למה לא פשוט לעבור לחברות שידוע שהן לא עושות ניסויים? מבחינתי, גם אם אין הוכחה חד משמעית שחברה מסויימת מבצעת ניסויים בבע"ח, היא מוחרמת ורק בגלל הספק.
 

slarti

New member
כל אדם חף מפשע עד אשר הוכחה

אשמתו... וזה נכון גם לגבי חברות. ומבלי להעליב, "הכל בדוק וזה אתר עם מידע נכון" לא ממש משכנע אותי. עובדות, הוכחות, תמונות. זה משכנע. כל היתר - לא. וזה שעושים ניסויי האכלה - אין לי שום בעיה עם זה, כל עוד זה נעשה בצורה הגיונית ומבלי להתעלל בבעלי החיים. הבעיה שלי מתחילה כשעושים דברים כמו שיוקנובה עושים, אבל למעט יוקנובה, אין מידע ממשי שכזה על אף חברה אחרת.
 
אם תעשו בדיקה פשוטה בגוגל, תגלו

שפרופלאן ורויאל קנין שייכים לחברות הרשומות, והחברות הללו הודו שהן מבצעות ניסויים בבעלי חיים לפני הארגון PETA. אם אינכם מאמינים, אתם מוזמנים לכתוב לחברות הללו ולשאול אותן שוב. בהצלחה!
 

WTR2

New member
כמו שאמרתי

היית לוקח את הסיכון שאולי האוכל של הכלב שלך נוסה על כלבים אחרים?
 

RSPA

New member
נוטרו (צ'ויס) לא טוב + דף מידע חשוב

מצרף דף מידע של BUAV הארגון הבריטי הגדול ביותר לנושא. תקראו לבד ושכל אחד יבין מה שהוא רוצה.
 

WTR2

New member
ממה שהבנתי המידע הזה שגוי

ונוטרו צ'ויס לא מבצעים ניסויים על בעלי חיים
 
כי עצם העובדה שבאתר בריטי כתבו

זה לא ממש אומר שזה נכון... לא אמרו לך פעם לא להאמין לכל מה שכתוב בעיתון, כל שכן ברשת? הוכחות מעולם לא מצאתי. מחכה לאחת. אגב, לא ידוע לי שלאקאנה ולנוטרה צ'וייס יש מזונות רפואיים.
 
למעלה