לכו-לם
+קישור

לכו-לם ../images/Emo24.gif +קישור

אין שמח ממני בעולם כולו על שאנשיםמבקשים פתיחות ברונים. אבל, אני לא מתכוונת לקחת את הבקשה שלכם בקלות ראש, ולכן בואו נעשה את זה מסודר: נקבל יום, אני מבטיחה לשבת בקליניקה, עם מוסיקה מתאימה, אחרי מדיטציה, לקבל את כל השאלות שלכם ולעשות את זה בכובד ראש. בסדר? אז, אני מצטערת שאני לא פותחת ברונים פה ושם, ואני מבטיחה ליזום עוד ערב רונים ולהודיע בהתאם, ממש בקרוב.. בינתיים, קחו את הזמן להתוודע לסמלים המדהימים האלה, בקישור שצירפתי...
 

Wing Chan

New member
עומר, אני לא זוכר אם שאלתי או לא

אבל האם את עוקבת אחר האסאטרו והאלים? אם לא, כיצד את יכולה "לפתוח" ברונות?
 
לא שאלת

אני לא מבינה מה פירוש המילה "עוקבת". במהלך ההכשרה שעברתי בנושא רונים, למדתי גם על המיתולוגיה הנורדית והאלים והדמויות המיתולוגיות האחרות שקשורות לתקופה, לגיאוגרפיה, וכמובן - לכל רון... (אני לא צריכהל הגיד לך, שזה הרבה ללמוד
) בכל אופן, אני מרגישה מאוד מחוברת למשמעות של כל רון, בעיקר בזכות האנרגיה שמגדירה אותו. אתה קורה לזה "אל", ככה למדתי את זה, אבל היום אני חושבת שזה סוג של אנרגיה, שיש לה שם. כי אני לא חושבת שזה נכון להגיד שיש כמה אלים בייקום שלנו, אני חושבת ש"כולנו ריקמה אנושים אחת חיה לה לה לה..", ויש לזה משמעות גם במובן ה"אלי", שכמו שלאנשים יש הרבה שמות והרבה אופנים לביטוי אבל להבנתי עדיין, כולנו שייכים לאתו מארג עדין שקיבל נשמת חיים, או שהנוף בא לידי ביטוי פעם ככה ופעם אחרת, אבל בתכל'ס זו הריצפה של הכדור שלנו... אני מקווה שאני מובנת. אני חושבת שהסיפורים המיתולוגיים מאחורי הרונים הם פשוט מדהימים וגרמת לי לחשוב על זה שאולי צריך לפרט קצת על החבר'ה האלה כאן בפורום... אני מקווה שהבהרתי את עצמי.
תודה על השאלה. אתה צודק. צריך לדבר עליהם... הם מאוד מעניינים וחלק בלתי נפרד מהמשמעות של הסמלים הרונים...
 

Wing Chan

New member
טוב, אגיד לך את האמת לדעתי-

בנאדם לא יכול להשתמש ברונות אם הוא אינו אסאטרואר. שימוש כזה הוא זילזול (לפחות לדעתי) באלים ובמתנה רבת העוצמה הזו שהם נתנו. כולנו שייכים, נכון. אז מה? זה לא אומר שלכולנו מותר להשתמש בדברים כאלה או אנחנו בכלל יכולים. (ללא כול כוונה לפגוע או משהו, כמובן.)
 
../images/Emo140.gif

יוצא שאתה ואני מסתכלים על הרונים מנקדת מבט מאוד שונה, וזה בטח אומר הרבה על איך שאנחנו תופשים את העולם בכלל... אני חושבת, שנקודות המבט שלנו הן משלימות... ואני שמחה מאוד על הדיון איתך!
לפי דעתי, הדרך שהיא נכונה עבורי להסתכל על הממתקים שהעולם שלנו מלא בהם, זה להשתמש בכלים שעומדים לרשותי כדי לשפר את מצבי ואת מצבם של כמה שיותר אנשים. הרי בסך הכל, בשביל זה אני הילרית וזו מטרת השימוש שלי ברונים. זה דומה, בעיני, לצטט מספר שמישהו אחר כתב. או אפילו לקחת חלק ממה שאתה כתבת בפורום ולפרסם אותו במקום אחר, בכוונה טובה וכדי להיטיב עם האנשים. או - זה כמו להשתמש באלוהים בלי לשמור שבת. זו נראית לי דוגמה יותר טובה. אני מסכימה איתך, אני חושבת, במה שאתה אומר, אבל מעבירה את הגבול במקום אחר - קצת פחות קפדני, אני חושבת, מבחינת "היצמדות לכללים", או אפילו דתיות, כי בסה"כ, האסאטרו, זה מה שהיא... תשמע, אני אתן לך את הדוגמה הכי טובה שאני יכולה לחשוב עליה, למצב קיצוני כמו זה שאנחנו נמצאים בו. התמונות של פיקאסו מהתקופה הקוביסטית שלו. כשלמדתי אומנות, לא יכולתי להעריך את הציורים שלו. זה היה נראה בעיני כמו מישהו שלא יודע לצייר ומצליח להסתיר את זה ע"י פעילות שיווקית נרחבת, אם אתה מבין למה אני מתכוונת... ואז למדתי על התקופה הכחולה/ורודה וכו' שלו, ועל הציורים שהוא צייר לפני ואחרי התקופה הקוביסטית, שם הוא הוכיח שיש לו את הידע והוא בוחר שלא להשתמש בו, כדי לעשות נקודה. כלומר, הוא עמד במקום שהיתה לו האפשרות לבחור, האם להיצמד לחוקים המקובלים של הבאת תמונה מציאותית אל הדף, ובחר שלא, והיתה לו סיבה. ברגע שאני נוכחתי לדעת, שהציורים הקוביסטים הם לא "כיסתוח" כזה, כיבדתי את ההחלטה שלו ולמדתי לאהוב את הדרך שלו... אני פה לא דיברתי כאילו עליי ועליך, אלא על כללים באופן גנרי. אני מאמינה, שהאנרגיה של ת'ור, טיר, האחים לבית פרייה ושאר דמויות המפתח של הרונים והאסאטרו, לא המציאו את הרונים בשביל לקבל איזכורים, אלא כדי שישתמשו בהם... כמובן, שתוך כדי שהאנרגיה היא שלהם, אני מרגישה את זה מאוד חזק ואין, לדעתי, מה לעשות נגד זה, אבל עדיין... אתה יודע... באופן חופשי.
 
למעלה