אביטל אלישע
New member
לכולם!
היי קוראים לי אביטל,אני חברה של אילה,והחלטתי להצטרף לפורום! ויש לי שאלה קטנה היה אתמול פרק? תודה!
היי קוראים לי אביטל,אני חברה של אילה,והחלטתי להצטרף לפורום! ויש לי שאלה קטנה היה אתמול פרק? תודה!