לכולם!

לכולם!

היי קוראים לי אביטל,אני חברה של אילה,והחלטתי להצטרף לפורום! ויש לי שאלה קטנה היה אתמול פרק? תודה!
 
היוש ברוכה הבאה מאמי../images/Emo24.gif

אני שירן
תהני
ולא היה אתמול פרק
 
../images/Emo15.gifאת חברה של אילה מב"ב../images/Emo35.gif

כי יש מצב שאני מכירה אותך מהאולפנאא... אני מירי מכיתה ח' לשעבר.. עכשיו אני יהיה בט'...
 
למעלה