לכולם

m a z i ohayon

New member
נוסבי? חברה? רווק עד שיוכח אחרת

כפרה עליו....בדוגרי אני יתבאס אבל מה שיהיה לו בכיף...שיהיה מאושר...
 

SydBristow

New member
מהפורום באתר בביפ...

איך קוראים לך שם?? אני זאת ששמה את התמונות... (טשי)
 

סי15

New member
אהה הבנתי...

בזמן האחרון אני לא כותבת בפורום בערוץ ביפ אבל אני נכנסת לפעמים וראיתי את התמונות ופירסמתי את הקישור באתר. כתבתי למעלה שהתמונות לא שלי אלא שלקחתי אותן מהפורום בערוץ ביפ. אני מקווה שלא אכפת לך פשוט התלהבתי נורא מהתמונות (בעיקר של יוסי וטירן
) וחשבתי שבגלל שפרסמת אותם בפורום לא אכפת לך אם אנשים יראו ויעבירו אותן...
 

SydBristow

New member
לא, זה בסדר...

גם ראיתי שכתבת שהם לא שלך אז סבבה
פשוט הייתי מופתעת ששמו אותן פה!
 
למעלה