בזמן האחרון אני לא כותבת בפורום בערוץ ביפ אבל אני נכנסת לפעמים וראיתי את התמונות ופירסמתי את הקישור באתר. כתבתי למעלה שהתמונות לא שלי אלא שלקחתי אותן מהפורום בערוץ ביפ. אני מקווה שלא אכפת לך פשוט התלהבתי נורא מהתמונות (בעיקר של יוסי וטירן
) וחשבתי שבגלל שפרסמת אותם בפורום לא אכפת לך אם אנשים יראו ויעבירו אותן...