לכולם

לכולם

ולכול מי שחושב כי פגעתי הנני מתנצלת אף שאת הסיבה לא ידעתי אין זאת מגמתי לבטח גם לא אופיי אך עם קרה........ועשיתי או אמרתי מילה שאינה במקומה מתוך הלב אבקש מחילה לא הייתה שום כוונה אך אבקש דבר קטן גם בתמורה אנא אל תיפגעו בי מתוך נקמה בואו נושיט יד לשלום ולא מלחמה
 
למעלה