לכולם אבל בעיקר למי שנגנב או נאבד

PITBULL

New member
לכולם אבל בעיקר למי שנגנב או נאבד

לו הכלב או כל חיה אחרת(חתול,תוכי,ארנבת..) מאחר ובשבועות האחרונים אני מנסה לפרסם ולהגיע לכמה שיותר אנשים בניסיון למצוא את הכלבה שנגנבה לי התברר לי שלרשום הודעות בפורומים השונים זה לא מספיק(לא מתיחס לעובדה שצריך לחפש ברחובות,בעמותות,בעיריה ולפרסם מודעות וכ"ו) מישום שהקוראים שמגיעים לפורום בעלי חיים בדרך כלל יקראו ברוב הפורומים הגדולים בנושא,ומי שלא מתעניין לא יגיע בכלל. חשבתי על רעיון של לפתוח חדר בצ"ט של תפוז ולקרוא לו-נאבד לי הכלב (רעיון השם לחדר פתוח להצעות) החדר הזה אמור להיות פתוח כל יום בשעה קבועה(הצעות לשעה אפקטיבית) בתקווה שעם הזמן יצבור תפוצה ואנשים גם שלא נכנסים לאתרי בעלי חיים ושראו חייה נטושה יכנסו לכמה רגעים לדווח. הבעיה היא שאני לא יכול להכנס כל יום ודרושים לי כמה מתנדבים שיהיו מוכנים לפתוח את החדר בצ"ט לפחות לחצי שעה ביום(לכל אחד יהיה יום בשבוע שבו ידאג לפתוח את החדר בצ"ט)המטרה היא של קבוצת גרעין אשר תפעל עד שהחדר יקבל תנופה ואז כבר לו יהיה בעיה של קוראים בצ"ט. מה דעתכם יש מתנדבים,הרעיון נראה לכם?
 

lilithmm

New member
לא נראה לי שזה יעבוד

הרעיון בעקרו רעיון יפה. הבעייה שאני רואה עם הרעיון, היא שמי שמעניין אותו וחשוב לו שהכלב יחזור לבעלים שלו יצור קשר אחרי שיראה מודעה בפורום. מי שלא מעניין אותו לא ישקיע בכלל בכניסה לצ'אט! נתקלתי באנשים בעלי כלבים שראו כלב שהבעלים מחפשים אותו ולא עשו כלום. אז מי שזה מעניין אותו יהפוך עולמות ע"מ להגיע לבעלים ולהודיע להם, ומי שלא....לא!
 

PITBULL

New member
בכל מקרה אני החלטתי

להתחיל לבד בעוד בערך שבועיים (יהיה לי יותר זמן פנוי) תודה בכל מקרה.
 

בנגלה

New member
זה בעיה לעשות את זה בצ'אט..

הודעות בצ'אט נעלמות אחרי סגירת החלון ומי שנכנס אחרי שנשלח דיווח על חיה אבודה לא ידע עליו בכלל... מה שכן אפשר לעשות, אם עדיין לא עשו, זה מקום מרוכז שבו אפשר יהיה לדווח על כלב אבוד או כלב שנמצא... ככה שהודעות ישמרו וכל אחד יוכל לקרוא בכל שעה את ההודעות... זה משהו שנעשה כבר בפורום באופן קבוע.. אבל אולי אפשר לרכז הודעות כאלה..
 
למעלה