לכולםםםם
תודה רבה על ערב נהדר. כמו שכבר אמרתי לכם בצ`ט - זאת היתה מסיבת יום ההולדת הכי יפה שעשו לי. תודה לכל מי שהשתתף בחגיגה הנהדרת, תודה לכל מי שעזר להרים אותי 30 פעם על כסא יום-ההולדת (ארז* אני לא אשכח לך שהפלת אותי, ופטישון תודה שהזמנת אמבולנס כ``כ מהר, וד``א קשוח היית צריך להיזכר קודם שיש מאוורר תיקרה אוףףף איתכם). לכל הזמרים והזמרות הנפלאים, דעו לכם ששמעתי אתכם שרים מבעד למסך והשירה היתה נפלאה - תודה רבה, בחיים לא אשכח את הערב הזה והכל בזכותכם. אוהבת אתכם מעומק הלב מרי-לו
תודה רבה על ערב נהדר. כמו שכבר אמרתי לכם בצ`ט - זאת היתה מסיבת יום ההולדת הכי יפה שעשו לי. תודה לכל מי שהשתתף בחגיגה הנהדרת, תודה לכל מי שעזר להרים אותי 30 פעם על כסא יום-ההולדת (ארז* אני לא אשכח לך שהפלת אותי, ופטישון תודה שהזמנת אמבולנס כ``כ מהר, וד``א קשוח היית צריך להיזכר קודם שיש מאוורר תיקרה אוףףף איתכם). לכל הזמרים והזמרות הנפלאים, דעו לכם ששמעתי אתכם שרים מבעד למסך והשירה היתה נפלאה - תודה רבה, בחיים לא אשכח את הערב הזה והכל בזכותכם. אוהבת אתכם מעומק הלב מרי-לו