לכולכם!

לכולכם!

אני הולכת להיום ומעכשיו והלאה אני מפסיקה להגיב לכל ההערות המטופשות שלכם. אז שיהיה לכולכם שבוע טוב. ואיטלקי..בלייד לא שם עליי? כפרה..אם אתה לא מכיר ת´סיפור שלנו,אז תסתום! וקספר,אני קבועה. ק-ב-ו-ע-ה! טוב? ויאללה...להירגע....לנשום עמוק..זה רק צ´אט! רק פורום! טוב? וחברים..זה לא חוכמה להתקיף בלי לחשוב. אולי היה אכפת לי אם לא הייתי לוקחת ת´עסק בקלות כזאת ואם הייתי באמת מכירה אותכם,אבל זה לא ככה..אז תעשו ת´חשבון ותבינו שאתם יכולים להתקיף עד מחר. אבל זה חבל. תשמרו את זה למישהו שבאמת אכפת לו...אולי טיי? תחפשו כבר. אבל אני באמת..וזה מכל הלב..מאחלת לכם שתתעשתו או במילים אחרות תצאו מזה כבר ושיהיה לכולכם שבוע מעולה! דנה בלה בלה בלה בלה. שמפסיקה להגיב להודעות קשורות בנושא מאנשים שעושים מנמלה גמל. ביי ביי
 
יא.....................

איזה יופי! איך אני אוהבת ת´דברים הקטנים האלה שצובטים ת´לבב............
 

tiger rrr

New member
גברת בלה בלה ..!

אמרתי לך ואמרתי לך מהתחלה, אל תדחפי את האף שלך למקומות שלא שייכים לו...! בעיה שלך שפתאום החלטת לא להתערב, הרי צפיתי את זה מראש כי את לא יודעת בגרוש על מה את מדברת.. לך אכפת רק מהאביר על הסוסו הלבן שלך..(בעע) בלייד..! ולא ראית באמת את הבעיה עצמה.. אנחנו לא עושים מנמלה גמל.. כי עצם העובדה שה"חבר שלך" העיף את אחת הכחולות מראה כמה הבעיה פה היא מאוד חמורה אין לי שמץ למה אני מסבירה לך, כי אני אמורה לא להתייחס אליך בכלל דנה תראי אני אומרת דברים מסויימים כרגע, רק בגלל שאני כועסת על בלייד אין פה שום דבר אישי נגדך ואת יודעת זאת !! עדיף שלא תכנסי לזה ואני מציעה לכולם להניח לזה כלל אותי כי השטויות (מילים של בלייד הכוונה..) לא אמורות לגרום לנו להתייחס לכל דבר שהוא אומר.. בלה בלה אל תגיבי לזה ! אושר
 
למעלה