דנה...בלה בלה בלה
New member
לכולכם!
אני הולכת להיום ומעכשיו והלאה אני מפסיקה להגיב לכל ההערות המטופשות שלכם. אז שיהיה לכולכם שבוע טוב. ואיטלקי..בלייד לא שם עליי? כפרה..אם אתה לא מכיר ת´סיפור שלנו,אז תסתום! וקספר,אני קבועה. ק-ב-ו-ע-ה! טוב? ויאללה...להירגע....לנשום עמוק..זה רק צ´אט! רק פורום! טוב? וחברים..זה לא חוכמה להתקיף בלי לחשוב. אולי היה אכפת לי אם לא הייתי לוקחת ת´עסק בקלות כזאת ואם הייתי באמת מכירה אותכם,אבל זה לא ככה..אז תעשו ת´חשבון ותבינו שאתם יכולים להתקיף עד מחר. אבל זה חבל. תשמרו את זה למישהו שבאמת אכפת לו...אולי טיי? תחפשו כבר. אבל אני באמת..וזה מכל הלב..מאחלת לכם שתתעשתו או במילים אחרות תצאו מזה כבר ושיהיה לכולכם שבוע מעולה! דנה בלה בלה בלה בלה. שמפסיקה להגיב להודעות קשורות בנושא מאנשים שעושים מנמלה גמל. ביי ביי
אני הולכת להיום ומעכשיו והלאה אני מפסיקה להגיב לכל ההערות המטופשות שלכם. אז שיהיה לכולכם שבוע טוב. ואיטלקי..בלייד לא שם עליי? כפרה..אם אתה לא מכיר ת´סיפור שלנו,אז תסתום! וקספר,אני קבועה. ק-ב-ו-ע-ה! טוב? ויאללה...להירגע....לנשום עמוק..זה רק צ´אט! רק פורום! טוב? וחברים..זה לא חוכמה להתקיף בלי לחשוב. אולי היה אכפת לי אם לא הייתי לוקחת ת´עסק בקלות כזאת ואם הייתי באמת מכירה אותכם,אבל זה לא ככה..אז תעשו ת´חשבון ותבינו שאתם יכולים להתקיף עד מחר. אבל זה חבל. תשמרו את זה למישהו שבאמת אכפת לו...אולי טיי? תחפשו כבר. אבל אני באמת..וזה מכל הלב..מאחלת לכם שתתעשתו או במילים אחרות תצאו מזה כבר ושיהיה לכולכם שבוע מעולה! דנה בלה בלה בלה בלה. שמפסיקה להגיב להודעות קשורות בנושא מאנשים שעושים מנמלה גמל. ביי ביי