לכוווווווווו-לם...

  • פותח הנושא lilo
  • פורסם בתאריך

lilo

New member
לכוווווווווו-לם...

דינו ביקש לימסור ד"ש... ו... הוא מקווה ליראות את כולם ביום חמישי ("אם לא תיפרוץ מלחמה"... זה היה ציטוט)... בכל אופן... שיהיה לכולם לילה טוף מדינו וממי... בה ביי... נ.ב. אני עדיין חולה... רחמים אנשים!!! רחמים!!!
 

shanikoo

New member
נו,מה חשבת ??

את הרחמים שלי יש לך ממזמן !! חוץ מזה מה שלומך..? געגעתי.. עזבי את דינו,הוא פחות מעניין, אבל מה איתך, אותך נראה ביום חמישי ? הא? הא? הא?
 

CRAZYIT

New member
לילו

תמסרי ד"ש לדינו.... (לא מכירה אבל בכיף...) ובכללללל תרגישי טוב... רק לרחמים את זקוקה??? :cool:
 
למעלה