לכוווווווווו-לם... דינו ביקש לימסור ד"ש... ו... הוא מקווה ליראות את כולם ביום חמישי ("אם לא תיפרוץ מלחמה"... זה היה ציטוט)... בכל אופן... שיהיה לכולם לילה טוף מדינו וממי... בה ביי... נ.ב. אני עדיין חולה... רחמים אנשים!!! רחמים!!!