לך

  • פותח הנושא sufa
  • פורסם בתאריך

sufa

New member
לך



את השמיים שלי צבעת בתכלת, לענן הוספת קשת, לבוקר שלי הוספת זריחה, וללילה כוכב מנצנץ. על שפתיי העלת חיוך, ובעיניי הדלקת אור, לנפשי הבאת את האושר, ובלבי נטעת אהבה. אך השמיים שלי לעיתים הופכות אפורות, והענן מוריד לו גשם, הזריחה שלי הופכת שקיעה, והלילה ללא כוכב. אז החיוך נעלם לו כבה לו האור, ונעלם לו האושר. אך האהבה, האהבה לא תחלוף גם אם ירד גשם ולא יצא כוכב בלילה, גם אם לא תזרח השמש, ובענן לא תופיע קשת, גם אין חיוך, וכבה לו האור האהבה שלי, האהבה הזאת רק תמשיך לגדול. מאוהבת בך רוח רפאים שלי סופה
 

ספינקס

New member
עצוב לרגע



גם השמיים שלי לעיתים הופכות אפורות, אבל רק לרגע כי עמוק בלב פנימה כמו לך שוכנת לה האהבה שבכוחה להאיר את העולם ולהראות אור גם בלילה ושמש גם כשיורד הגשם, אם רק נותנים לה לאהבה לגדול בתוכנו , הרי שאז תחזור השמש במהרה.
 
לסופה



לא מכירה אך את שמך ראיתי לדבר רציתי אך לא ממש העזתי אשמח אם נדבר בידידות כנה ואמיתית ילדונת
 
למעלה