לך..

השרשוחה

New member
לך..



קלפת אותי... קלפת אותי - שכבה אחרי שכבה. בסבלנות אין קץ - ובהרבה ה ר ב ה מאד אהבה וחום. ואני - לא הרגשתי בכלל.. אפילו לא ידעתי.. הייתי באטרף. בטירוף אמיתי. אבל, הייתי עצמי. בלי מסכות, בלי הצגות. ואתה המשכת. שכבה ועוד שכבה. ועוד קילוף, ועוד שכבה, נכנסת לי עמוק לנשמה.. ואני.. אני חשבתי (חשבתי? הייתי בטוחה!)שאני בשליטה. חשבתי - שהכל משחק. ``אנחנו משחקים לא?!`` עד שגיליתי גיליתי שאני בעצם ערומה.. נשארתי כמו שאני חשופה פגיעה למולך. כמעט עד סוף המדינה נסעתי בשבילך, ואז באה ההבנה. אז נכון- אני זו שעזבה, ואני זו שהחליטה - שמוטב כך. ואם חשבתי ש``אדולן`` יספיק לי, רק ראיתי כמה אני זקוקה באמת לסם.. אז שתדע, זה לא אומר שאני לא מתגעגעת, וזה לא אומר שזה לא כואב, ויש ימים שאני מוטרפת.. והלב באמת פצוע, וחסר לי בנשמה.. אבל - אנא, אל תשחק איתי משחקים. אין לי כח. אני עייפה.
 
למעלה