לך סיגר......:)

לך סיגר......:)

הופ הופ טרללה גדל סיגר בשנה........;-) למרות שאני לא מכירה אותך. אבל שמעתי שיש לך יום הולדת אז רציתי גם אני להצטרף לברכות... אין צורך במאה ואף לא בעשרים כדי להגיע אל האושר. תמצית האושר הוא הרגעים בהם אדם מבין ומרגיש את משמעות הסבל שעובר עליו, וחש בתוכו שהוא צומח, בזכות ההבנה הזאת. האושר הוא פרי העבודה הפנימית הקשה של חיפוש האוצרות שמסתתרים מאחורי הייסורים. האושר שלך נמצא ומחכה לך מי ייתן ותימצאי את האושר הפרטי שלך מזלללללללל - טובבבבבבבבבבבב ) ושרק אושר,,שמחה,והבה יהיו בליבך.... מכל הלב.............חוקרת
 
למעלה