לך מפה!!!

לולי פפ

New member
לך מפה!!!

כזה מחזר עקשן לא היה לי אף פעם. פעם בחודש,על השעון. שנים. לא מרים ידיים. מגיע לביקור, נשאר שבוע ומסתלק. "לך"!-אני אומרת לו. "אתה לא רצוי". "יש לי כבר בן זוג קבוע המון שנים. לא רוצים אותך פה." והוא בשלו: "מגיל שלש עשרה אני איתך" הוא אומר. "ודוקא עכשיו בתקופה שכה קשה לך את מצפה שאני אנטוש?" אפילו אהובי כבר הסביר לו: "לא סובל אותך-תסתלק"! "אתה לא רואה מה אתה עושה לנו כל חודש מחדש?!" ניסינו אפילו להציע פשרה: שילך לתשעה חודשים ואחר כך נקבל אותו בחזרה, אפילו בשמחה. אבל הוא בשלו. אפילו כשהרחקנו לארצות נידחות הוא הופיע. והשיא -הגיע למסיבת יום הולדתי. החלטנו על צו הרחקה. פנינו לשלטונות. הפנו אותנו לivf- תחזיקו לנו אצבעות אולי זה יעזור
 

לינלין1

New member
מחזיקים אצבעות...

גם בידיים, גם ברגליים שתיים בעיניים ושתיים באוזניים שיסתלק לו כבר, המחזר בן הכלאיים ושיביא במקומו.. פסים- שניים!!! בהצלחה!
 

נועם@בת

New member
../images/Emo124.gif לך מפה

לך לכל הנשים שמחכות לך בדאגה. לך לאלה ששכחו לקחת את הגלולה, או נסחפו בלי לשים לב, או סתם חשבו על סטוץ ופתאום מתאחר להן. לך לכאלה שהדבר הכי גרוע בשבילן זה הריון, רק תעזוב אותנו בשקט. תמוגר המכשפה לאלתר נועם
 

הרמוניה

New member
אפשר אולי לנסות את שיטת ההפך

"לא...בבקשה.....תישאר..... תהיה כאן כל הזמן......" ואולי כמו הילדים הוא מיד יעשה דווקא- ויתפוגג..... המון הצלחה הרמוניה
 

זוליק

New member
מחזיקה לכם ../images/Emo45.gif חזק חזק

ולא עוזבת עד שתגידי שאפשר לשחרר. מאחלת לכם המון הצלחה והלוואי והמחזר העקשן יסתלק לו החודש (ויחזור רק אחרי 9 חודשים שלמים וארוכים).
 
אצלי הבעיה הפוכה ../images/Emo3.gif

דווקא אני רוצה שיהיה לי מחזור טבעי ולא רק אחרי ארגסט... כדי שאוכל להיכנס להריון ולחשב ביוץ כמו שצריך... אהבתי מה שכתבת!! מקווה ששלך ייעלם וששלי (וכמובן רק אם לא אהיה בהריון החודש) יגיע בזמן... שירי.
 

חושחש

New member
אני שולחת את שלי

אני שולחת את שלי שיבוא לקחת את שלך ושילכו לאלף.... נ.ב - אמרתי לשלי: במידה וטוב לכם שם תחזרו לקחת עוד כמה חברים יש כאן הרבה מעונינים בטיול ארוך של 9 חודשים. אז יאלה נקנה להם כרטיסים לאן שהם רוצים חופשי עלי.
 
חושחש ולולי פפ - מצטרפת אליכם..

חושחש, גם שלי שולחת עם שלכן הלאה... לאן שרק ירצו ל- 9 חודשים רצופים!! נעשה לכל המכשפות בפורום הסעה משותפת!!
 
למעלה