לישראלים בחול... הי...ש נ י ם מה ניסגר איתכם.. עזבו הכל... איפה גפן? זהר
ז זהר nj New member 1/8/02 #1 לישראלים בחול... הי...ש נ י ם מה ניסגר איתכם.. עזבו הכל... איפה גפן? זהר
ת תופס עוגב New member 1/8/02 #2 היי זהר שנים שלא ראינו אותך פה! מה קורה? מה חדש? לאן נעלמת לנו? לפחות הייתה לך סיבה טובה? לשאלתך - גפן בדרך לאוסטרליה וכולנו מחכים שהיא כבר תגיע לשם ותתחבר שוב לרשת
היי זהר שנים שלא ראינו אותך פה! מה קורה? מה חדש? לאן נעלמת לנו? לפחות הייתה לך סיבה טובה? לשאלתך - גפן בדרך לאוסטרליה וכולנו מחכים שהיא כבר תגיע לשם ותתחבר שוב לרשת