לישראלים בחול...

זהר nj

New member
לישראלים בחול...

הי...ש נ י ם מה ניסגר איתכם.. עזבו הכל... איפה גפן? זהר
 
היי זהר

שנים שלא ראינו אותך פה! מה קורה? מה חדש? לאן נעלמת לנו? לפחות הייתה לך סיבה טובה?
לשאלתך - גפן בדרך לאוסטרליה וכולנו מחכים שהיא כבר תגיע לשם ותתחבר שוב לרשת
 
למעלה