לישון עם ההורים
הבת שלי ישנה איתנו עד היום (היא כבר בת 4.5) כמובן שאנחנו מנסים להפסיק את זה - לא בהצלחה יתרה. אמרנו לה שכשיוולדו התאומים היא תישן איתם בחדר ילדים ותהיה אחראית עליהם, אני לא מאמינה שזה יקרה ונראה לי שבסופו של דבר נשים מזרנים על הרצפה ונישן כולנו ביחד. מה אתן אומרות? טעות פאטאלית או הגיוני וטבעי וחם ונעים? נכון שלזוגיות של ההורים זה לא ממש תורם, (גם זוג תאומים לא ממש יתרום לרומנטיקה) אבל מצד שני - מי רוצה לישון לבד?
הבת שלי ישנה איתנו עד היום (היא כבר בת 4.5) כמובן שאנחנו מנסים להפסיק את זה - לא בהצלחה יתרה. אמרנו לה שכשיוולדו התאומים היא תישן איתם בחדר ילדים ותהיה אחראית עליהם, אני לא מאמינה שזה יקרה ונראה לי שבסופו של דבר נשים מזרנים על הרצפה ונישן כולנו ביחד. מה אתן אומרות? טעות פאטאלית או הגיוני וטבעי וחם ונעים? נכון שלזוגיות של ההורים זה לא ממש תורם, (גם זוג תאומים לא ממש יתרום לרומנטיקה) אבל מצד שני - מי רוצה לישון לבד?