ליריקס

ק ר ח

New member
ליריקס

תגיבו,אם בא לכם
בית א´: שלום נעים מאד,אני עדי,ק´ ר´ ח´ תמיד בצד שקט,לא בולט,זאב בודד מסתכל על כולם,לא למלמעלה,מהצד, לפעמים מרגיש איתם,לפעמים מרגיש לבד, כותב,מתפרק,בוכה צוחק, אין דבר כזה אצלי כותב שורה ואז מוחק לא מצנזר כלום,כי אין מה לצנזר, מביא את האמת שלי וקצת יותר מהאמת שלי,היפ הופ ישראלי, שולט אצלי,שולט בלב שלי ואף פעם לא אפסיק,בדוק,זה בנשמה, נהיה חרמן שעולה על הבמה אני חם על הרמ-קול,אומר את ה-כ-ל לא משחק בחרא לא תצא מזה בזול, זה לא אלכוהול וזה לא חוקי,קרח כאן,זה אני פזמון: אז מי אמר שאני לא יכול לשיר? אין לי יכולת כלכלית,אז מה?אני לא עשיר! אני תופס את המיקרופון בודק את המיקרופון 123 נותן בראש במיקרופון אז מי אמר שאני לא יכול לשיר? יש לי יכולת מילולית,מוכר בכל העיר אני תופס את המיקרופון בודק את המיקרופון 123 נותן בראש במיקרופון בית ב´: מוסיקה באה מהלב,לא מהכסף ובגלל זה הלב שלי מתמלא בעצב היום,כדי להיות אמן,אחי,צריך קש תשאל כל הרכב,מסאב ועד כלא שש ולקרח אין כסף,יש לי רק עשב, אבל בכל זאת אופטימי,לא נוגע בחרב, אלימות מובילה לכלום,סתם טמטום שמתם לב שהמלך ערום? זאת הדעה שלי,אל תגיד לי מה להגיד כי הדעה שלי תישאר ככה גם בעתיד אין מה לעשות...ככה אני אם תה לא רוצה אז תשמע ת´בחור הרומני אז מי אמר? פזמון: שאני לא יכול לשיר? אין לי יכולת כלכלית,אז מה?אני לא עשיר! אני תופס את המיקרופון בודק את המיקרופון 123 נותן בראש במיקרופון אז מי אמר שאני לא יכול לשיר? יש לי יכולת מילולית,מוכר בכל העיר אני תופס את המיקרופון בודק את המיקרופון 123 נותן בראש במיקרופון בית ג´: אז אני כן יכול לשיר,יכול מאד יכול, לא עולה לבמה מחושגז או על אלכוהול, משתדל להצליח,בונה לאט ת´דרך היום,משרת אותם,עוד מעט,אהיה מלך כמעט הלכה לי הברך,עדיין עומד, לא מפחד,שורד,ק´ ר´ ח´,זאב בודד לא בוטח בכולם,בוטח בעצמי, לא סובל את המשחק,אוהב ת´שיר האמיתי אומרים עליי-שאני כותב מהרגש חושבים עליי-שאני חולה נפש אולי הם צודקים,יש בי משהו מוזר אבל אני מאושר,כל עוד אני שר, תבין,אין לי דברים שכל אחד חולם עליהם אבל על המעט שיש-שומר עליהם עוד מעט אני בא לכבוש את ישראל מסתנוור מהאור,ובינתיים אני בצל... פזמון: אז מי אמר שאני לא יכול לשיר? אין לי יכולת כלכלית,אז מה?אני לא עשיר! אני תופס את המיקרופון בודק את המיקרופון 123 נותן בראש במיקרופון אז מי אמר שאני לא יכול לשיר? יש לי יכולת מילולית,מוכר בכל העיר אני תופס את המיקרופון בודק את המיקרופון 123 נותן בראש במיקרופון
 

ק ר ח

New member
תיקון טעות

ויאללה,שיהיה גם הקפצה.... בבית ב´ כתבתי"אם תה לא רוצה אז תשמע ת´בחור הרומני" זה אמור להיות מן הסתם:"אם תה לא רוצה אז אל ת´בחור הרומני"
 

ק ר ח

New member
ואללה תודה

רבה...תגובות? הא ואללה הם לומדים...האאאאאאווווווו
 

RUFF-RYDERS

New member
חחחחח

אצלי אכשיו.......נו בניו יורק 23:11 וגם בית ספר מתחיל רק ב 6 באוקטובר.........:)
 

Bruce L

New member
קודם כל אין לימודים

דבר שני עדי את הליריקס הזה אהבתי במיוחד עשית אותו מהלב עם הומור חחח .
 

RotemY

New member
../images/Emo55.gif

יפה לאללה אאאאאאבל... למה אתה עושה רק אגו טריפ´ס? נ.ב. מצטערת שלא נסעתם איתי, מקווה שלא התבאסתם כ"כ
 

RunNGun

New member
../images/Emo45.gif כבוד כבוד קרח

אחלה שיר אהבתי במיוחד את "...כדי להיות אמן,אחי,צריך קש/תשאל כל הרכב,מסאב ועד כלא שש..." וזה לא ממש אגו זה יותר קטע שהוא אומר שזה שאין לו כסף לא אומר שהוא לא יכול להיות טוב... Respect!!! אבישי
 
אחי כבוד!!!

אח שלי מה קורה??? ליריקס ענק כמו שאתה יודע לעשות!!!! עכשיו עזוב את השיר- כשאתה בא אלי לעשות את ראש השנה אז אל תשכח מה אתה צריך להביא לי!! מובן אחי!!!
 

dmaryan

New member
אדיר !

כל שיר שנכתב בלב ולא במוח מדהים מחדש. קרח, לקחת דוגמה מIce-Vanila בשם? סתאם, אני חושב ששמעתי עליך, לא בפורומים אבל באיזה משהוא שקשור לאמינם, איזה אסיפה או משהוא... ראיתי בגיא פינס משהוא, אתם שיחברתם שירים של אמינם לעיברית???. ציקו.
 

RiNaTiT

New member
עדי..

זה שיר פשוט ענק! טוב, כמעט כמו כל השירים שלך... מתה עליהם ועל הפריסטייל שלך.. תמשיך כך!! כבוד גטנסטר שלי!!
ותזיז ת´עיניינים עם ההופעה שלך בכאוס...ותזכור את ההתערבות שלנו עם הקעקועים... חחחחחחח :)
 
למעלה