לירזזזזזז!

לירזזזזזז!

רק שתדעי לך שווסטלייף זה הלהקה הכי חרא בעולם , יש להם את הקול הכי חרא בעולם ואת הפרצופים הכי חרא בעולם! ביי נופר!
 
ווסטלייף איכססססססססססס!

לירז המתוקה אם את לא מגיבה אני יגיב במקומך ווסטלייף
(למי שלא קלט -הומואים!) ביי נופר
 
רגע

את לא שמה לב שאנשים לא שמים עלייך פה? את חושבת שדעתך מעניינת פה מישו? כאילו את מנסה דווקא שיתקפו אותך נכון? אז מצטערת אבל לא ניתן לך את התענוג הזה... ביייייייייייייייייייייי נ.ב. את שמה לב שאת אומרת ביי אבל את אף פעם לא הולכת??? למה זה?? נראה לי שמישהו צריך ללמד אותך מה פירוש המילה.......
 

life girl

New member
חחח מחפשת צומי חח כנראה שאין

לה בבית מספיק יחס חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
איזה כיף

הרבה זמן לא ראיתי את השםשלי בכותרת... ונופר חכי למחר...... יהודה לוי קטן ליד כל אחד מווסטלייף.. בעצם חכי שלזמן שאני יהיה בריאה כי אני לא יכולה להחללם נגדך כשאני חלשה..
 
למעלה