לירון!

ריילי

New member
לירון!

דווקא ביום שאני לא נמצאת את חוזרת??? מצאת לך יום! רציתי לעשות לך קבלת פנים! אוווף! אבל אני שמחה שחזרת!
 

LaLyBLooM

New member
חחח ../images/Emo13.gif

חמודה
הנה, עשית קבלת פנים
 

ריילי

New member
../images/Emo24.gifלא לא הנה עכשיו אני עושה לך!

אאההה התגעגענו סוף סוף חזרת!!!!!!! עכשיו תהייה פה מישהי שתרד על המורדים! ייאיי! (למרות שאני רואה)
התגעגעתי לזה!
 

LaLyBLooM

New member
חחחחח

חמודה!!
אני אנסה לא לרדת על המורדים אם את לא רוצה, גם ככה אני עושה את זה מספיק בבית לאחותי המסכנה, חחח
 

LaLyBLooM

New member
איזון?? חחח

חמודה
אני ארד על המורדים אז, אין בעיה
זה לא קשה מדי גם ככה
 
למעלה