ליקר תות. HELP!

LaDjA

New member
ליקר תות. HELP!

ניסיתי להכין ליקר תות. חתכתי תותים, כיסיתי אותם בסוכר, בתוך כלי מכוסה בד. שמתי את זה לעמוד בצל. בכל המתכונים כתוב שזה צריך לעמוד מס' שבועות - אבל עכשיו, יומיים אחרי ששמתי את זה - זה כבר מתחיל להריח רע (קצת כמו שמרים). במה פישלתי? ואולי בעצם זה אמור לעשות את זה?
 

MidNight Flame

New member
פנה אליי במסר,

יש לי אלטרנטיבה שתשמח אותך בטוח
 

סער א

New member
קודם כל חייבים לשמור על נקיון...

אבל , זה לא הפתרון לכל דבר... צריך לכסות את התותים בסוכר ביחס שלך קילו סוכר לקילו פרי התותים חייבים להיות נקיים מאוד שטופים ומיובשים ומכוסים לגמרי בסוכר . מבחינת הזמן להשרייה , מהרעיון הוא להשרות עד שהסוכר כולו נמס ונעלם אבל !!! לפעמים כבר יש כל מיני חיידקים בפרי וזה יכול לתסוס , צריך לשים לב ... במידה ולדעתך זה מתחיל לתסוס , אבל עדיין לא התקלקל זה הזמן לנסות ולתקן את הבעיה : תוסיף לתותים אלכוהול , וודקה או שרף 95% וזה יעצור מיד את התקלקלות ותסיסת הפרי .
 
למעלה