ליפה בנשים,

חיפאית 30....צהרים טובים לך .... B-)

חיפאית 30..... כבר כמה ימים שנעלמת לי כאן בפורום, ולא ראיתך .. מה שלומך ? השמיעי את קולך .... שלך אשת המסתור ורעם**
 

חיפאית30

New member
סוף סוף מישהו מבחין שנעדרתי...

סוף סוף מקבלת תשומת לב. איזה יופי לי.... בני הקטן היה חולה. שלושה ימים קשים. אבל עכשיו הרבה יותר טוב. מנסה להשתקם פה ולשקם את שמי הטוב... פה. תודה.
 

שרית.

New member
חיפאיתתתתתתתתת

צחוק צחוק , צריכות לשוחח דחוףףףףףףףף מתי ???
 

phantom

New member
למעריץ....

קיים גבול דק בין הערצה להטרדה. בתחילה זה מצחיק, אולי אפילו משובב קצת, אבל אחרי כמה פעמים זה מתחיל להימאס. אז לפני שתחסל למדינת ישראל את כל מלאי הסבון שלה, אנא מצא לך מושא אחר להערצה. שלך, פנטום הצ`ט הודעה זו מומנה על ידי הקרן להגנת שרית... ממטרידים מרגיזים ונודניקים (הקרן להגנת שממון)
 
למעלה