אשת המסתור ורעם**
New member
חיפאית 30....צהרים טובים לך .... 
חיפאית 30..... כבר כמה ימים שנעלמת לי כאן בפורום, ולא ראיתך .. מה שלומך ? השמיעי את קולך .... שלך אשת המסתור ורעם**
חיפאית 30..... כבר כמה ימים שנעלמת לי כאן בפורום, ולא ראיתך .. מה שלומך ? השמיעי את קולך .... שלך אשת המסתור ורעם**