לינוק או לישון?

איריטה

New member
לינוק או לישון?

בשעה טובה הילדה (שבעה וחצי חודשים) שלא ישנה לעולם התחילה לישון עד מאוחר בבוקר. כלומר - מתעוררת ב8:30 בערך. (לא שהיא לא מתעוררת הרבה בלילה, אבל התעוררות הסופית מאוחרת.)
הבעיה היא שחזרתי ללמוד, ושלושה ימים בשבוע אני יוצאת מהבית מוקדם, ופוגשת אותה שוב רק אחה"צ. אני משאירה לה בקבוק שאוב אחד, וארוחות של מוצקים, ואחרי שאני חוזרת היא יונקת בערב ובלילה. השאלה היא - עד כמה חשובה הנקת הבוקר? האם להעיר אותה ב7:15 בשביל לינוק?
לרוב אם היא מתעוררת לינוק בשעה הזו, היא ערה 45 דקות בערך וחוזרת לישון עוד 30-50 דקות, כך שזה לא נורא מבחינת השינה הנקודתית. הבעיה היא שאני רוצה לעודד אותה להרגל הנפלא של לישון עד מאוחר, וחוששת שההנקה המוקדמת תשבש את זה, ותמנע מאיתנו לישון עוד טיפה בימים שאני לא לומדת. (ובאמת שאנחנו בחסך נוראי של שינה.) מצד שני - בלי יניקה - האם היא תסתדר רק עם מוצקים ושאוב אחד די קטן עד אחה"צ?
 
בעיני אם זה חוסך לך שאיבה - תעירי. אם לא

אז לא (שיקול אנוכי לחלוטין
)
 

איריטה

New member
אין סיכוי שאני אשאב בבוקר.

זה לוקח לי 45 דקות ואומר לסחוב את המשאבה הביתה וללימודים כל פעם (שכרתי שם לוקר בשביל להשאיר אותה, אני רוכבת על אופניים וזה מאוד מסרבל להוסיף משאבה לציוד).

וחדשות מפתיעות - היום היא ינקה בשבע וחצי, ואז העבירה יום שלם בלי חלב, עד 17:00! אבל לא יודעת מה זה אומר, אולי סתם לא הייתה רעבה היום.
 

yolandaa2

New member
אני שולפת אותה מהמיטה ישנה

היא אוכלת היטב מנומנמת ונרדמת שוב על הציצי. וככה גם אכלה, גם חזררה לישון וגם אני יכולה לצאת אם אני צריכה.
 
למעלה