לימודי עיסוי

לימודי עיסוי

שלום לכולם, אני מעוניין ללמוד עיסוי רפואי. עד כה בדקתי 2 מקומות. מכללת ברושים ורידמן. שניהם מלמדים פחות או יותר אותו הדבר (בברושים קצת יותר) , שכר הלימוד פחות או יותר אותו הדבר (ברידמן מקבלים במתנה מיטת טיפולים), בברושים אני נאלץ לעבור בחינות קבלה . ברידמן לא. מאד התרשמתי מהרצינות של ברושים..על כך שהם מכוונים למי שבאמת רוצה להיות מטפל וצריך לעבור בחינת כניסה. לעומת רידמן שלטענתם תעודה מהם פותחת הרבה דלתות אז איפה כדאי ללמוד? אשמח לתשובות בפרטי יוסי
 

dudusapir

New member
תשובה

אכן רידמן וברושיםהם מותגים אבל יש עוד בתי ספר טובים ונחשבים. מה שבאמת חשוב זה המורה. קח בחשבון שהשוק רווי ולעבוד בקופ"ח או בספא בשביל מעט כסף זה לא בדיוק שאיפות המטפלים, למרות שמקבלים ניסיון. אתה צריך לחשוב עד כמה אתה רוצה לעבוד בתחום ואולי כדאי להתחיל בקורס פרטי וקצר ואז להחליט האם זה בשבילך... בחינת כניסה זה טפשי וזה פעם ראשונה שאני שומע על זה. בסופו של דבר אתה הופך להיות מטפל! בהצלחה יוסי!
 

0 אור 0

New member
בחינות קבלה - ?

לקורס הראשון שנרשמתי ברפלקסולוגיה, נרשמתי מרחוק - ראיתי מודעה על פתיחת בי"ס חדש והחלטתי שאני הולכת על זה. פגשתי את בית הספר והם פגשו אותי לראשונה רק כשהגעתי לשיעור (הצ'ק שלי שנים היה ממוסגר במסדרון כי הייתי הראשונה שנרשמה) בדיעבד התברר שתחושת הבטן היתה מוצדקת, "נפלתי" על אחת המורות הטובות ביותר בארץ - מורה מדהימה שהצליחה להוביל בכולנו תהליך של שינוי אישי שמעבר ללימוד של הידע ברפלקסולוגיה. בקיצור - מבין בתי הספר הטובים (ובנוסף לאלו שציינת יש גם את סמינר הקיבוצים, מירב ועוד) תבחר לפי המורה שילמד אותך בפועל, ולפי התחושה הרצינית והמקצועית שאופפת אותך כשאתה מבקר שם, אם אלפונס עדיין מלמד בסמינר הקיבוצים , אז אני ממליצה ללכת עליו.
 
המרצים

בברושים : יוסי נהרין וצחי שבת ברידמן: אבני משה, דמארי תבור, איריס נייפלד. ברידמן המורים מתחלפים בהתאם. באוניברסיטה : יוסי נהרין וצחי שבת מלווים אולי לאורך כל הלימודים בררתי עם חברה שיש לה ספא בת"א , היא דווקא ממליצה לי על אוניברסיטת תא על רידמן. כי לדעתה הם יותר רציניים, הכיתות יותר קטנות ויותר נעים ללמוד שם. ברידמן הם מנסים למשוך אותך בזה שאם תרשם תקבל מיטת עיסויי בחינם. מה גם שברידמן אתה לומד בשנה הראשונה רק עיסוי שוודי. באוניברסיטה אתה לומד כמה טכניקות. אני עובד כבר בתור דייל אויר באל על, חשבתי לשלב את העבודה הזו מהצד ע"מ להעסיק את עצמי בשעות הפנאי מה גם להרוויח כסף. האם יש ביקוש לעבודה? האם כדאי לעבוד קצת בספא או ישר להיות עצמאי? תודה
 

0 אור 0

New member
לא מכירה אף אחד מהמורים שציינת

ייתכן שהם טובים, ופשוט אני לא מכירה אותם. אני יכולה להמליץ אישית על אלפונס, גדליהו, טל זיו (לא למדתי אצלו אבל יצא לי לפגוש תלמידים שלו), ובעיסוי תאלינדי גם על נועם טירולר. כולם משכמם ומעלה, מורים בחסד. לגבי ספא - זו דרך לרכוש נסיון. אני מטפלת בפסטיבלים וארועים ומדי פעם בספא, רק כדי להתקל בקליינטורה אחרת ומגוונת מדי פעם. כדרך חיים לא הייתי מוכנה לעשות את זה. יותר מדי התפשרויות על האני נמאמין המקצועי שלך.
 
למעלה