לימודי סינית
הי לכולם! חזרתי מסין לפני חודש בערך והבנתי שאין לאן לברוח0 אני מכורה לחלוטין! בתקווה שהאולימפיאדה בכל זאת לא תשפיע כל כך עליה , אני מתכוונת לחזור לשם לעוד חצי שנה בערך, לטייל ואולי גם לעבוד. אם אתם מכירים קבוצה, קורס או מורה פרטי לסינית באזור באר שבע ( כן כן אני מבאר שבע... אפשר לוותר על הבדיחות גמלים בבקשה) אני אשמח מאוד אם תיצרו איתי קשר דרך האתר. שה שה וואן
הי לכולם! חזרתי מסין לפני חודש בערך והבנתי שאין לאן לברוח0 אני מכורה לחלוטין! בתקווה שהאולימפיאדה בכל זאת לא תשפיע כל כך עליה , אני מתכוונת לחזור לשם לעוד חצי שנה בערך, לטייל ואולי גם לעבוד. אם אתם מכירים קבוצה, קורס או מורה פרטי לסינית באזור באר שבע ( כן כן אני מבאר שבע... אפשר לוותר על הבדיחות גמלים בבקשה) אני אשמח מאוד אם תיצרו איתי קשר דרך האתר. שה שה וואן