לימודי סינית

קוסיצקה

New member
לימודי סינית

הי לכולם! חזרתי מסין לפני חודש בערך והבנתי שאין לאן לברוח0 אני מכורה לחלוטין! בתקווה שהאולימפיאדה בכל זאת לא תשפיע כל כך עליה , אני מתכוונת לחזור לשם לעוד חצי שנה בערך, לטייל ואולי גם לעבוד. אם אתם מכירים קבוצה, קורס או מורה פרטי לסינית באזור באר שבע ( כן כן אני מבאר שבע... אפשר לוותר על הבדיחות גמלים בבקשה) אני אשמח מאוד אם תיצרו איתי קשר דרך האתר. שה שה וואן
 
למעלה