לימודי טאואיסם
אתמול שאלה אותי תלמידה בקשר ללימודי פילוסופיה סינית באוניברסיטה. היא רצתה לדעת אם זה יעזור לה בהמשך לימודי הקונג-פו שלה אצלי, כשהיא תגיע לשלבים של לימודי "הפילוסופיה הסינית" בקונג-פו. אמרתי לה שיש הבדל בין ללמוד על הפילוסופיה הסינית (באוניברסיטה למשל) לבין ללמוד את הפילוסופיה הסינית (בשיעורי הקונג-פו העתידיים שלה, למשל). מה דעתכם?
אתמול שאלה אותי תלמידה בקשר ללימודי פילוסופיה סינית באוניברסיטה. היא רצתה לדעת אם זה יעזור לה בהמשך לימודי הקונג-פו שלה אצלי, כשהיא תגיע לשלבים של לימודי "הפילוסופיה הסינית" בקונג-פו. אמרתי לה שיש הבדל בין ללמוד על הפילוסופיה הסינית (באוניברסיטה למשל) לבין ללמוד את הפילוסופיה הסינית (בשיעורי הקונג-פו העתידיים שלה, למשל). מה דעתכם?