לימודים בפריז
לילה טוב, אני עובר לפריז בתחילת יולי ללמוד וראיתי שיש כל מיני פרוצדורות ומקומות שצריך להירשם בהם (המשטרה, אם הבנתי נכון). אני לא מאוד ממוקד פשוט בגלל שלא מצאתי אתר באנגלית עם מידע בנושא... האם מישהו עבר את התהליך הזה והוא ירצה לחלוק אותו עם מסכי? סתם בדל מידע קלוש שיאיר את שגרת יומי? בתודה מראש, רועי
לילה טוב, אני עובר לפריז בתחילת יולי ללמוד וראיתי שיש כל מיני פרוצדורות ומקומות שצריך להירשם בהם (המשטרה, אם הבנתי נכון). אני לא מאוד ממוקד פשוט בגלל שלא מצאתי אתר באנגלית עם מידע בנושא... האם מישהו עבר את התהליך הזה והוא ירצה לחלוק אותו עם מסכי? סתם בדל מידע קלוש שיאיר את שגרת יומי? בתודה מראש, רועי