לילה ראשון בלי אמא...
אנירק יושבת טיפה כדי שהרגליים ינוחו כי עוד יש לנו מה להכין אהרון עם פסנג אכל כבר צהרים ועכשיו שהחליפו לו מכנסיים ושמו לו חיתול כי אין בררה אם הוא מסרב ללכת ורק אתי הוא איכשהו הולך בלילה ישן טוב והתעורר כמה פעמים וחזר לישון אך בבוקר קם והיה אלים כלפי כמה אנשים וזה טבעי בית לא מוכר ואנשים לא מוכרים אחר באנו וקילחתי אותו כי הוא לא הסכים שיחליפו לו את המכנס הרטוב פסנג האכילה אותו בוקר ואני חזרתי הביתה להמשך הבישולים בתוך כל האטלגן עוד שני השירותים שלנו בבית נזלו בכל אחד בעייה אחרת ויש לנו אינסטלטור צדיק שבא ומתקן במחיר מצחיק מחר בבוקר פסנג ואני נצעד לשם ברגל נראה לי חצי שעה הליכת בוקר ואחר כך אני אחזור ברגל והיא תשאר עד אחרי צהריים ותחזור עם מונית מאחלת לכלם חג שמח , שנה טובה ומאושרת שנה של בשורות טובות והצלחות מקווה שתבינו אם אין לי סבלנות לדבר יותר מדי או לענות לשאלות אוהבת טובה
אנירק יושבת טיפה כדי שהרגליים ינוחו כי עוד יש לנו מה להכין אהרון עם פסנג אכל כבר צהרים ועכשיו שהחליפו לו מכנסיים ושמו לו חיתול כי אין בררה אם הוא מסרב ללכת ורק אתי הוא איכשהו הולך בלילה ישן טוב והתעורר כמה פעמים וחזר לישון אך בבוקר קם והיה אלים כלפי כמה אנשים וזה טבעי בית לא מוכר ואנשים לא מוכרים אחר באנו וקילחתי אותו כי הוא לא הסכים שיחליפו לו את המכנס הרטוב פסנג האכילה אותו בוקר ואני חזרתי הביתה להמשך הבישולים בתוך כל האטלגן עוד שני השירותים שלנו בבית נזלו בכל אחד בעייה אחרת ויש לנו אינסטלטור צדיק שבא ומתקן במחיר מצחיק מחר בבוקר פסנג ואני נצעד לשם ברגל נראה לי חצי שעה הליכת בוקר ואחר כך אני אחזור ברגל והיא תשאר עד אחרי צהריים ותחזור עם מונית מאחלת לכלם חג שמח , שנה טובה ומאושרת שנה של בשורות טובות והצלחות מקווה שתבינו אם אין לי סבלנות לדבר יותר מדי או לענות לשאלות אוהבת טובה