לילה ראשון בלי אמא...

לילה ראשון בלי אמא...

אנירק יושבת טיפה כדי שהרגליים ינוחו כי עוד יש לנו מה להכין אהרון עם פסנג אכל כבר צהרים ועכשיו שהחליפו לו מכנסיים ושמו לו חיתול כי אין בררה אם הוא מסרב ללכת ורק אתי הוא איכשהו הולך בלילה ישן טוב והתעורר כמה פעמים וחזר לישון אך בבוקר קם והיה אלים כלפי כמה אנשים וזה טבעי בית לא מוכר ואנשים לא מוכרים אחר באנו וקילחתי אותו כי הוא לא הסכים שיחליפו לו את המכנס הרטוב פסנג האכילה אותו בוקר ואני חזרתי הביתה להמשך הבישולים בתוך כל האטלגן עוד שני השירותים שלנו בבית נזלו בכל אחד בעייה אחרת ויש לנו אינסטלטור צדיק שבא ומתקן במחיר מצחיק מחר בבוקר פסנג ואני נצעד לשם ברגל נראה לי חצי שעה הליכת בוקר ואחר כך אני אחזור ברגל והיא תשאר עד אחרי צהריים ותחזור עם מונית מאחלת לכלם חג שמח , שנה טובה ומאושרת שנה של בשורות טובות והצלחות מקווה שתבינו אם אין לי סבלנות לדבר יותר מדי או לענות לשאלות אוהבת טובה
 
יקירתי, שתהיי לך ולכל

בני ביתך שנה מאושרת עם המון בריאות ורק בשורות טובות. ולכל חברי בפורום, היקרים לי כ"כ כל אחד לחוד, שתהיי לכם שנה מלאה בריאות כרימון, ורק בשורות טובות. אוהבת את כולכם, ניצה. נ.ב. סיפור קצר ומופלא לתחילת השנה.. ביום ב' בלילה אני שומעת פתאום משום מקום, השעה היית שתיים וחצי לפנות בוקר, "ניצה" "ניצה" "ניצה" תחילה חשבתי שאני חולמת, לפי השעה זה התאים, קמתי מהמיטה ונגשתי אליו, "תורידי לי את זה" את המעקה, " "אי אפשר אתה תיפול" "אל תדאגי " "לאן אתה רוצה ללכת" "להשתין" "תעשה בחיתול" וככה בפסקות של חמש דקות עד השעה חמש וחצי, מרוב התרגשות הבן הקליט אותו ואת כל השיחות שניהלו במשך שלוש שעות, לא יאומן, בבוקר קם כאילו לא היה כלום, כמו שהיה לפני שהלך לישון, שכל מה שאומר זה לנהום, תוך כדי השעות האלה התעוררה גם החוזרת והתחילה לנהל איתו שיחה ערה באמצע הלילה/הבוקר .. יש לכם דעה , מאיפה זה בא .. שנה טובה וחג שמח!!!!!!!!!
 
למעלה