לילה טוב,

zelig0n

New member
לילה טוב,

התחלתי לעבוד עם Net., המעבר הוא מ-VB6 ל-VB .NET... אני מחפש פקד או דרך ליצור רשימה (ממש כמו ListBox) שיכולה להכיל מספר (עד 9) תמונות (איקונים) בכל שורה, חשבתי להשתמש בגריד אבל הבעיה היא שיש לי שורות שלא מתאימות למבנה טבלאי (עמודה אחת לעומת מספר עמודות ברב השורות...), עם איזה פקד מומלץ לי לבצע את המשימה?
 

orengolan

New member
LIST BOX

אתה עובד ב-WEB FORM או WIN FORM? בכל מקרה קיימים גם LISTBOX וגם DATAGRID, וב-WINFORM גם COMBOBOX. עבודה עם ה-DATAGRID מאוד נוחה,וגם אם יש שורות שיהיו בהם רק תמונה אחת, יש דרך לבצע זאת מבלי שהשאר יראו. המלצתי היא על DATAGRID ואם זה מה שתחליט, תבקש אני ישלח לך את הקוד לכך שתמונה לא תראה אם אין בה PATH.
 

gilad g

New member
אופס ../images/Emo67.gif

התכוונתי ל-ListView
 

zelig0n

New member
תודה...

צירפתי דוגמא לרשימה (כך הרשימה אמורה להראות) הרשימה המצורפה נלקחה מהאתר ש-"בניתי" ומייצר רשימה דומה, באתר יש לי "כפתור" לכל שורה מהרשימה וכך אני מתייחס אליה. (במידת הצורך) כמו שאתם יכולים לראות יש כמה מספרים לכל שורה (מקסימום 9). השאלה שלי היא, האם ב-ListView אני יכול להוסיף יותר מאיקון אחד לכל שורה? או לחליפין, האם ב-DataGrid אני יכול להוסיף שורה לכל האורך? (הכוונה לשורה "שמתעלמת" מהעמודות)
 

yaakov77

New member
אני הייתי יוצר עמודה

שיורשת מ datagridcolumnstyle שתפקידה להציג רצף תמונות, וחוסך בכך אילוצים שיובילו לבעיות.
 

zelig0n

New member
ועכשיו ננסה בעברית...../images/Emo3.gif

לא כל כך הבנתי את מה שאתה אומר\כותב...אני ינסה להפוך את זה לעברית... הכוונה ליצור DG עם מספר העמודות הרצוי כשהעמודה הראשונה יורשת את התמונות מ-DG אחרת?!? והאם זה אומר שאני יכול להציג שורה ללא התיחסות למספר העמודות? (שורת קוטרת לקבוצת נתונים מסויימת)
 
למעלה