מלכת הלבבות
New member
לילה טוב
החיים כשלעצמם הם יריעת בד ריקה, הם הופכים להיות מה שאתה מצייר עליה. אתה יכול לצייר סבל, אתה יכול לצייר אושר עילאי. החופש הזה הוא גדולתך. אופטימיסט הוא אדם הניגש בבוקר לחלון ואומר: ``בוקר טוב, אלוהים``. פסימיסט הוא אדם הניגש לחלון ואומר: ``אלוהים, האם זה בוקר? ושאלתי הלילה ``אלוהים, כך צריך להראות פורום? מלכת הלבבות
החיים כשלעצמם הם יריעת בד ריקה, הם הופכים להיות מה שאתה מצייר עליה. אתה יכול לצייר סבל, אתה יכול לצייר אושר עילאי. החופש הזה הוא גדולתך. אופטימיסט הוא אדם הניגש בבוקר לחלון ואומר: ``בוקר טוב, אלוהים``. פסימיסט הוא אדם הניגש לחלון ואומר: ``אלוהים, האם זה בוקר? ושאלתי הלילה ``אלוהים, כך צריך להראות פורום? מלכת הלבבות