לילה טוב...

לילה טוב...

הראש שלי מתפוצץ ואני גמורה... אז אני אומרת לכולכם לילה טוב...שיעבור כמה שאפשר בקלות. מקווה שאצליח לישון...וגם אתן. אוהבת את כולכן...נתראה מחר. יש לי שיחה עם אלן עכשיו. כמו בכל לילה...והיום במיוחד. אולי אספר מחר. אוהבת אתכן...חלומות מתוקים ושלווים... אני.
 

תרנגולת

New member
מאיה שלי..

תשני.. תנוחי.. מקווה שתצליחי לישון. לילה טוב יקירה שלי.. וחלומות סוכרזית- אם רק תוכלי. אני אוהבת אותך המון.. מקווה שיעבור עליך לילה קל. }{
 

irka

New member
לילה טוב, תרנגול

תשני גם את. גם לך מגיע לנוח. שמתי לב שבזה את ממש לא טובה. אז אני מצתרפת לכול הנזיפות של אתמול ומקווה שתצליחי לישון אפילו בלי סוכרזית, אולי עם קצת סוכר חום. לילה טוב לך, תוגי.
 

בודהא

New member
תרנגולת?

אני עוד כאן. אוהבת ודואגת (מאוד). סיפרת להורים? קדימה, עוד היום. יום טוב בודהא
 

תרנגולת

New member
B-( תגידי..

לא נמאס לך להתייחס לכל מקרה כזהה לשני? לחשוב שכל כל כל אחד יכול לפנות להורים שלו כי א-ת אמא, וא-ת היית רוצה שהבת שלך תפנה אליך? כן.. ההורים שלי עלולים להיות תומכים.. והם עלולים לא להבין, ולדחוף לי אוכל לפה, ולהלחיץ אותי, ולמרר לי את החיים.. ואני בכלל לא רוצה לצאת מזה.. את מקשיבה ל-מ-ש-ה-ו- ממה שאני אומרת? *אני לא רוצה לצאת מזה* אוף. די. דייי כבר.. ההורים לי יצילו אותי אם אני לא ארצה לעזור לעצמי. ואני לא רוצה. סליחה על התוקפנות.. אבל ``לכי להורים`` זה לא משהו שנעים לשמוע אחרי יום שכזה.. תודה על התמיכה.. באמת. אבל אני לא אלך אליהם, וחבל לך על המילים.. תודה.. תודה.. המון תודה. תרנגולת.
 

תרנגולת

New member
אל תצטערי.. אין על מה..

סליחה על העצבנות B-( התחרפנתי מעט.. תודה שאת כאן.. תודה.
 

בודהא

New member
תרנגולת יקרה מאוד

אני כן מצטערת כי לחצתי עלייך וזה הדבר האחרון שנחוץ לך. ניסיתי לעזור ופגעתי בך. אנו אנשים שונים עם דעות שונות ויש בזה יופי ואני לומדת ממך דרך דעותייך. אני מקוה שתמצאי את הדרך לחיים , הם יפים ואת ראויה להם. ביי
 

תרנגולת

New member
לא..זה בסדר..

היה לך מותר להגיד את דעתך. אני לא פגועה.. אני סתם עצבנית יותר מדי היום, אני מצטערת.. סליחה. יום טוב יקירה.. מקווה שיעבור עליך יום טוב וקל.
 

irka

New member
בוקר טוב.

בוקר יותר טוב, מאיקה. מקווה שבאמת הצלחת לישון .היום לא עוד יום, היום יום חדש. שיהיה לך יום יותר קל. אירקה ויולי.
 
בוקר טוב אירה ויולי.

שיהיה לכולנו יום חדש טוב וקל יותר מאתמול. אוהבת אתכן... מאיקה.
 
למעלה