רפואנית לעתיד
New member
לילה טוב,
שאלה לי.. כיוון שאני עדיין לא שלמה עם ההחלטה ללכת על לנובו מהדגמים הבייתיים, שוטטתי קצת באתרים בחו"ל. הגיוני שמחשב שעולה בארץ 1800$ (מסדרת T) יעלה בחו"ל סביב ה 850$ או שמא יש פה קץ' כלשהו (אני בספק כי זה מאתר החברה) .. וזה לאו דווקא כלפי הדגם הזה.. כל הדגמים שראיתי (גם מסדרת 3000 , וסדרת R) , מחירם בהשוואה לארץ היה 40-60% מהמחיר המוצע בארצנו. לא קצת מוזר?
שאלה לי.. כיוון שאני עדיין לא שלמה עם ההחלטה ללכת על לנובו מהדגמים הבייתיים, שוטטתי קצת באתרים בחו"ל. הגיוני שמחשב שעולה בארץ 1800$ (מסדרת T) יעלה בחו"ל סביב ה 850$ או שמא יש פה קץ' כלשהו (אני בספק כי זה מאתר החברה) .. וזה לאו דווקא כלפי הדגם הזה.. כל הדגמים שראיתי (גם מסדרת 3000 , וסדרת R) , מחירם בהשוואה לארץ היה 40-60% מהמחיר המוצע בארצנו. לא קצת מוזר?