לילה טוב

mimeli

New member
ואללה נכון!../images/Emo9.gif../images/Emo29.gif../images/Emo1.gif

אז למה אנחנו נזכרים תמיד כ"כ מאוחר לעשות זאת?!? לילה טוב, שינה ערבה סימון
 

mimeli

New member
חחח..כנ"ל!!

קראתי ספר אתמול.. אבל הקטנה שלי ישנה מ12:30 בלילה ועד 6:30 בבוקר- רצוף במיטה שלה לבד-וגם אני!! היום לימדתי בבה"ס..היה חמד מאוד, רק שהמורה כמעט נרדמה בעצמה בשיעור האחרון. הלילה הולכים לישון מוווגדםםם!!!(בלי נדר בע"ה..)
 
אתמול הייתי מאד עייפה

וחשבתי שאני אלך לישון בשעה 22:00, אבל בסוף עשיתי כל מיני דברים במייל ועם המסרים (כי התחשק לי), וגם קראתי, ובסוף נראה לי שהלכתי לישון ב-24:30 וקמתי בשעה 09:00 בגלל חלום מפחיד
 

rubber duck

New member
כיף ללכת לישון

ומצד שני כיף גם לקום לא מאוחר מידי
יש ימים שבהם אני הולך לישון מאוחר , מתוערר מאוחר ומרגיש כל היום עייף לעומת זאת ימים כמו היום בהם הלכתי לישון בשעה דיי מאוחרת אבל קמתי מוקדם יחסית אלו ימים מאד אנרגטיים שרון
 
למעלה