קראתי ספר אתמול.. אבל הקטנה שלי ישנה מ12:30 בלילה ועד 6:30 בבוקר- רצוף במיטה שלה לבד-וגם אני!! היום לימדתי בבה"ס..היה חמד מאוד, רק שהמורה כמעט נרדמה בעצמה בשיעור האחרון. הלילה הולכים לישון מוווגדםםם!!!(בלי נדר בע"ה..)
וחשבתי שאני אלך לישון בשעה 22:00, אבל בסוף עשיתי כל מיני דברים במייל ועם המסרים (כי התחשק לי), וגם קראתי, ובסוף נראה לי שהלכתי לישון ב-24:30 וקמתי בשעה 09:00 בגלל חלום מפחיד
יש ימים שבהם אני הולך לישון מאוחר , מתוערר מאוחר ומרגיש כל היום עייף לעומת זאת ימים כמו היום בהם הלכתי לישון בשעה דיי מאוחרת אבל קמתי מוקדם יחסית אלו ימים מאד אנרגטיים שרון