לילה טוב

aodem

New member
לילה טוב ../images/Emo53.gif

שלום שמי ליעד בן 22. אני ומספר שותפים בגילאים שלי, אשר עומדים לפני לימודים אקדמאיים באוקטובר מעוניינים לינסוע בסביבות ספטמבר לאירופה (גרמניה, שוויץ וצפון איטליה) לאיזה שבועיים ככה. יידוע לי שהמחירים במדינות אלו לא זולים בלשון המעטה, שכן המטבע הינו יורו. מאחר ואני מאד מאד אוהב את מדינות סקנדינביה (ויכול שעות רק להסתכל במצגות על הנופים המדהימים שיש שם), הצעתי הצעה לינסוע לאיזה שבוע-שבועיים נניח לשבדיה ודנמרק כתחליף למדינות שציינתי קודם לכן. שאלת השאלות היא האם בספטמבר ניתן לטייל במדינות אלו (או שכבר קר וחשוך מדי)? דבר נוסף הוא המחיר (אני יודע שנורווגיה מאד מאד יקרה אבל מה בנוגע לשבדיה, דנמרק ופינלנד)? שאלה אחרונה וחביבה האם יש מה לעשות שם שבוע מלבד להסתובב במרכזי הערים ולשבת בבתי קפה (עד כמה ישנה גישה לאתרי תיירות והאם אמצעי התחבורה יקרים ומועילים)? אז אודה לכם/ן על התשובות ואני מתנצל מראש על הצפה של שאלות ועל הבורות מצידי :S לילה טוב :) ליעד
 

python 4

New member
צהרים טובים../images/Emo70.gif

לפני שסקנדינבי הפורום יענו לך תשובות יותר חכמות בנוגע לאתרי התיירות (אני רק יודע שאם אתה מגיע לסטוקהולם - שלא תעיז לוותר על הגלובן!
) אני יכול לענות לך ששבדיה לפחות יקרה לא פחות ממדינות האירו! דנמרק (אמורה להיות) יותר זולה משבדיה. שבוע-שבועיים בדנמרק ושבדיה יעלו לך כמו, אם לא יותר, מגרמניה, שוויץ ואיטליה. בקשר לאתרי תיירות - בוודאי שיש מה לראות! (ולא רק את הגלובן בסטוקהולם..
) אבל בשביל תיירות אמיתית המציאו את נורבגיה. חבל שוויתרת עליה מראש - אם היו מציעים לי לבקר במדינה סקנדינבית אחת ויחידה זו היתה ללא ספק נורבגיה. התקופה הכי טובה לטיולים בסקנדינביה היא האביב, והקיץ בו הימים ארוכים. אבל גם בספטמבר אני מניח שתוכלו להנות שם. אני ממליץ לך לרפרף קצת בדפים הקודמים - היו לנו שרשורים שעסקו באתרי תיירות (אני בטוח שנתקלתי לפחות בשרשור כזה..)
 

aodem

New member
היי, תודה על התגובה :) אממ ..הייתי

מת לטייל בנורבגיה, אבל האם שבוע שם זה מספיק זמן, שכן המרחקים בטח גדולים מאד ורק נסיעות בין אתר תיירות אחד למשנהו יכולות להיערך ימים .. לא כן? בכל מקרה על איזו עלות ממוצעת יומית אנחנו מדברים? .. שאמרתי לחבריי על האופצייה לטיול בסקנדינביה, הם חשבו שנפלתי מהירח .. למה הגישה של כולם על מדינות אלו היא כזו :( יחי מדינות סקנדינביה !! חחח .. תודה מראש :)
 

M o t t i

New member
רכבת אוסלו-ברגן

למרות שלא הייתי בנסיעה הזו, ממליצים בחום על נסיעה ברכבת מאוסלו לברגן, ישנה גם אפשרות לרדת בפלום (Flåm) ולטייל קצת שם ולעלות שוב לרכבת וממשיכים לברגן, הנסיעה נמשכת כעשר שעות ורואים הרבה בדרך, בעיקר נופים שהם מדהימים ועוצרי נשימה.
 
למעלה