לילה טוב! לילה טוב!
davidfainshtein Member מנהל 27/9/06 #2 ../images/Emo29.gif לילה. נכתב ע"י 846: לילה טוב! לחץ כדי להרחיב... לילה.
M mister K New member 27/9/06 #3 גם מהצפון.../images/Emo1.gif נכתב ע"י 846: לילה טוב! לחץ כדי להרחיב... גם מהצפון.