לילה טוב... תוצאות בדיקה-עזרתכן...

לילה טוב... תוצאות בדיקה-עזרתכן...

אז עכשיו ראיתי תוצאה של בדיקת שתן (שנשלחתי אליה עקב בצקת שהתחילה לי ברגל...)מהבוקר. נראה לי בסדר-רק רציתי לוודא... SG 1.00 SG LEUCOCYTES UR. 75.00 LEUK.\UL NITRITE NEGATIVE PH (URINE) 7.00 PROTEINE UR NEGATIVE GLUCOSE URINE NORMAL MG/DL KETONES NEGATIVE UROBILINOGEN NORMAL MG/DL BILIRUBIN UR NEGATIVE ERYTHROCYTES NEGATIVE .ב20.11.2001- שונו הערכים של אריטרוציטים בשתן HB 0.03 MG \DL = 10 ERYT\UL תוצאה של SEDIMENT EPITHEL-CELLS ++ ERYTHROCYTES 0-1 LEUKOCYTES 30-35 למבינות-זה בסדר-נכון? אני.
 
מקפיצה בכל זאת...

הערך של הלייקוציטים לא מוצא חן בעיני... (ולא מצאתי בYNET) תודה... אני.
 

Kesem_

New member
לדעתי

במיוחד אם את לא רגועה - לכי לשאול את הרופא שלך עם כל הכבוד לכל הבנות המדהימות שיש פה אף אחת מאיתנו (עד כמה שאני יודעת) לא רופאה ואף אחת לא יכולה לעשות פה איבחונים דרך האינטרנט בכל בדיקה תמיד צריך להחשיב גם את ההיסטוריה הרפואית של כל נבדק/ת בקיצור.... רק רופא. ועדיין לא הספקתי לברך אותך.... אז המון המון מזל טוב על ההריון
והכי חשוב - שיעבור בקלות ובשלום
 

lalok

New member
אם אני לא טועה....

לאוקוציטים בשתן יכולים להעיד על דלקת, לכן יש צורך גם לעשות תרבית וגם לפנות לרופא להמשך טיפול
 

ח ב י

New member
הערך החריג היחיד הוא הלויקוציטים

(תאים לבנים). במקרה כזה אני ממליצה על תרבית (שלוקחים באופן סטרילי, מה שנקרא "אמצע הזרם") לשלילת זיהום בדרכי השתן. אין סימנים אחרים של זיהום בבדיקה שלך, אבל בהריון צריך להיות יותר זהירים ולבצע תרבית. שאר הערכים כאמור תקינים, כולל העדר חלבון, שזה מה שהרופא חיפש בעקבות הבצקת. בהצלחה!
 
למעלה