לילה טוב לכם

eliasys

New member
לילה טוב לכם

חייב ללכת לנוח אי אפשר לשבת מול המחשב 24 שעות זה פשוט סיוט. תמשיכו לדבר על שלום אני הולך לחלום עליו
 

קלייר

New member
לילה נהדר אליאס

איתך אני בחלום על השלום,וצודק לנוח צריך איש יקר שמור על מעוף היונה
 
למעלה