לילה טוב לכולם

לילה טוב לכולם

אוהבתתתת, (לא שוכחת אותך) לילה חמים העיקר בפנים...ושיבוא כבר. קרו, נחמד לך סנטימנטלית
-לילה טוב טאק , לילה משובח וללירוש, לילה נפלא, בצפון או בדרום בקיצור לכולם . ליל מנוחה.
 
לילה טוב..

אז שוב לא נפגשנו.. דיברנו התכתבנו כל הערב והלילה.. אז נכון שחם ונפלא ואוהבת מאד אבל בחייאת רבאק רוצה לראות אותו.. (כבר לא מדברת על מה עוד רוצה..צניעות את יודעת.. :> ) ... טוב אין מה לעשות לא תמיד הכל הולך חלק בחיים כמו שרוצים.. העיקר שיש אהבה בעולם וחיוך על הפנים ובפנים... לילה נפלא אנשושים... חלומות מתוקים כדבש... ))))((((
 
למעלה