ציפור זרה אחת
New member
לילה טוב לכולם
אוהבתתתת, (לא שוכחת אותך) לילה חמים העיקר בפנים...ושיבוא כבר. קרו, נחמד לך סנטימנטלית
-לילה טוב טאק , לילה משובח וללירוש, לילה נפלא, בצפון או בדרום בקיצור לכולם . ליל מנוחה.
אוהבתתתת, (לא שוכחת אותך) לילה חמים העיקר בפנים...ושיבוא כבר. קרו, נחמד לך סנטימנטלית