°S¢R£En°°§aV£r°
New member
לילה טוב לכולם../images/Emo25.gif
היום המאמן כושר אמר לי שאני לא הולכת נכון, אחרי שכבר לא כואב לי, מסתבר שיש לי דיחסה או פכיסה בפריקת הברך משהו כזה כל המזן מחדש שוכחת איך קוראים לזה
, אקיצר תקישבו לי טתקשיבו לי טוב, ואני רצינית הפעם!
חח חח סתאם! מה נבהלתם ?
התחרפנות בע"מ. (לא התגעגעתם לזה?) אני מאחלת לכם לילה טוב ולי אני מאחלת שמצידי שלא יהיה לי לילה טוב, שפשוט יהיה לי לילה ללא אכילה!עד הבוקר ויש לי רעיון בשבילי, שכל אחד יכתוב בכותרת אחרי התוגבה להודעה בשבילי כל מיני משפטים כאלו שיעזרו לי לא ללכת לאוכל שאני יקום בלילה, אני שאני יקום אני הכנס למחשב ויקרא מה אתם כותבים לי. אני מקווה שאני לא השכח וישר הלך למקרר כי זה מה שקורה לי בעצם, אני מתעוררת והולכת לאוכל ואחרי שאני אוכלת אני נזכרת שזה לא בסדר כיאלו שאני קמה בהמצע הלילה הראש שלי לא חושב לא זוכר שקיים העולם בכלל נורא מוזר הוא קם בשביל לאכול ולחזור לישון ואז אני מקווה שלא תכתבו לחינם כי אסור לי לא לא מחר עם אני קמה ותקעבו שאני לא אקום או אולי זה לא טוב שאני כותבת לכם את זה, כי אז דווקא אני אקום כי אני ידע שמחכה לי ממכם תגובות, אבל זה תמיד טוב כי מתי שאני כן אקום אני יקרא בכל אופן מתה עליכם ! תמיד המוןים נועה +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ אקיצר אני הולכת לישון, מחר טקס יום הזיכרון
והיום ערב יום הזיכרון
מחר יש הצעגה בבהימה דרך הבית ספר שלי ולא בלי ללכת בלי ללכת לאיפה שכל החברים שלי אבל לא מי שלא מגיעה נותנים לו עבודה עבודה אל ה ז** שלי!, אוף אוף אוף אוף. יכול להיות שזה סתם מי שלא בא אז ככה וככה, אבל אני מפחדת שיהיו לי בעיות מכייון שאני לא יכולה לומר למה..... ........... ערב יום הזיכרון לילה טוב אוהבת אותכם עד מאוווווד
המונים
היום המאמן כושר אמר לי שאני לא הולכת נכון, אחרי שכבר לא כואב לי, מסתבר שיש לי דיחסה או פכיסה בפריקת הברך משהו כזה כל המזן מחדש שוכחת איך קוראים לזה