לילה טוב לכולם

לילה טוב לכולם../images/Emo25.gif

היום המאמן כושר אמר לי שאני לא הולכת נכון, אחרי שכבר לא כואב לי, מסתבר שיש לי דיחסה או פכיסה בפריקת הברך משהו כזה כל המזן מחדש שוכחת איך קוראים לזה
, אקיצר תקישבו לי טתקשיבו לי טוב, ואני רצינית הפעם!
חח חח סתאם! מה נבהלתם ?
התחרפנות בע"מ. (לא התגעגעתם לזה?) אני מאחלת לכם לילה טוב ולי אני מאחלת שמצידי שלא יהיה לי לילה טוב, שפשוט יהיה לי לילה ללא אכילה!עד הבוקר ויש לי רעיון בשבילי, שכל אחד יכתוב בכותרת אחרי התוגבה להודעה בשבילי כל מיני משפטים כאלו שיעזרו לי לא ללכת לאוכל שאני יקום בלילה, אני שאני יקום אני הכנס למחשב ויקרא מה אתם כותבים לי. אני מקווה שאני לא השכח וישר הלך למקרר כי זה מה שקורה לי בעצם, אני מתעוררת והולכת לאוכל ואחרי שאני אוכלת אני נזכרת שזה לא בסדר כיאלו שאני קמה בהמצע הלילה הראש שלי לא חושב לא זוכר שקיים העולם בכלל נורא מוזר הוא קם בשביל לאכול ולחזור לישון ואז אני מקווה שלא תכתבו לחינם כי אסור לי לא לא מחר עם אני קמה ותקעבו שאני לא אקום או אולי זה לא טוב שאני כותבת לכם את זה, כי אז דווקא אני אקום כי אני ידע שמחכה לי ממכם תגובות, אבל זה תמיד טוב כי מתי שאני כן אקום אני יקרא בכל אופן מתה עליכם ! תמיד המוןים נועה +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ אקיצר אני הולכת לישון, מחר טקס יום הזיכרון
והיום ערב יום הזיכרון
מחר יש הצעגה בבהימה דרך הבית ספר שלי ולא בלי ללכת בלי ללכת לאיפה שכל החברים שלי אבל לא מי שלא מגיעה נותנים לו עבודה עבודה אל ה ז** שלי!, אוף אוף אוף אוף. יכול להיות שזה סתם מי שלא בא אז ככה וככה, אבל אני מפחדת שיהיו לי בעיות מכייון שאני לא יכולה לומר למה..... ........... ערב יום הזיכרון לילה טוב אוהבת אותכם עד מאוווווד
המונים
 

bumpymus

New member
בלי תחכום! אל תאכלי אם את לא רעבה

חשבתי חשבתי חשבתי חשבתי וחשבתי... על תחכום אבל לא יצא... ועכשיו אני עדיין חושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב על תחכום... אז אם את קוראת את זה, רק שתדעי שאני עדיין, חושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב וחושב אל תחכום... לפני שאת ניגשת למטבח רק רציתי שתדעי איזה כאב ראש עשית לי מכל החשיבה הזאת
מקווה שעזרתי
 

liatgoro

New member
נועושקההההה

שוב קמת לטיול לילי למקרר ?!? מה זה ייתן לך ?? לכל היותר אולי תשתי קצת משהו .. אבל לא להתחיל לנשנש בלילה זה לא בריא !! אח"כ בבוקר את תתבאסי שזללת בלילה ! לכל היותר אם את באמת באמת רעבה תאכלי איזה צוריאל או משהו ... צוריאל רולז
אוהבת אותך המוני המונים
 

unknown lady

New member
בעיקרון אני -ככה- קרובה ללהתייאש

סופית.. זה נראה כאילו דברים הפסיקו לזוז..
 
לכולכם\=

קמתי עכשיו קצת רעבה אז לקחתי את חטיף חלבון טעים ואכלתי
ועכשיו אכלתי כמו מפגתר לא יחודעת למה יופלה מגעיל הטבם דודבנים דיאט, כי אופקיתי צודקת הוופל הה הזאתי באמת השאירה לי טעם לוואי\= אבל רק שתדעו ששלוש שעות לפני זה או שעה וחצי קודם חח לא יודעת מה יה, קמתי גם והחזקתי את עצמי לא לקום לאכול והצלחתי אבל שקמתי עשיו זה משהו אחר כי הייתי רעבה, הא ותוה שיושקה חח;-] ודנודלנה מחר יום חדש[=!!
 
למעלה