לילה טוב חברה...........
טוב חברה אני יודע שזה ``קשה לכם`` אבל אני אעדר לפה עד יום חמישי לפחות מה לעשות החג נגמר וכך גם החופשה שלי אני חוזר מחר לקייטנה .(לצבא זאת אומרת לכל הכבדים שביננו). אז אני לא אהיה זמין בפלא לכל אלה שיחפשו אותי ואין כאלה אני בטוח עד יום חמישי בערב . אז כל מי שרוצה להודיע לי משהו שיפנה לסוכן שלי איטלקי23. חברה שיהיה לכולכם יום טוב והמשך שבוע טוב כי לי בטוח יהיה מחר איך שמגיעים לבסיס יש לנו בריכה איזה כיף. לילה טוב !!!!!!!!! *אקזוטי בשביזות יום א` (אפילו שיום שלישי מחר )*
טוב חברה אני יודע שזה ``קשה לכם`` אבל אני אעדר לפה עד יום חמישי לפחות מה לעשות החג נגמר וכך גם החופשה שלי אני חוזר מחר לקייטנה .(לצבא זאת אומרת לכל הכבדים שביננו). אז אני לא אהיה זמין בפלא לכל אלה שיחפשו אותי ואין כאלה אני בטוח עד יום חמישי בערב . אז כל מי שרוצה להודיע לי משהו שיפנה לסוכן שלי איטלקי23. חברה שיהיה לכולכם יום טוב והמשך שבוע טוב כי לי בטוח יהיה מחר איך שמגיעים לבסיס יש לנו בריכה איזה כיף. לילה טוב !!!!!!!!! *אקזוטי בשביזות יום א` (אפילו שיום שלישי מחר )*