לילה טוב חברה...........

אקזוטי20

New member
לילה טוב חברה...........

טוב חברה אני יודע שזה ``קשה לכם`` אבל אני אעדר לפה עד יום חמישי לפחות מה לעשות החג נגמר וכך גם החופשה שלי אני חוזר מחר לקייטנה .(לצבא זאת אומרת לכל הכבדים שביננו). אז אני לא אהיה זמין בפלא לכל אלה שיחפשו אותי ואין כאלה אני בטוח עד יום חמישי בערב . אז כל מי שרוצה להודיע לי משהו שיפנה לסוכן שלי איטלקי23. חברה שיהיה לכולכם יום טוב והמשך שבוע טוב כי לי בטוח יהיה מחר איך שמגיעים לבסיס יש לנו בריכה איזה כיף. לילה טוב !!!!!!!!! *אקזוטי בשביזות יום א` (אפילו שיום שלישי מחר )*
 

אקזוטי20

New member
ואיך שכחתי ...... :cool:

כנראה זה מהמכת שמש שאני ואיטלקי אכלנו בראש היום בעודנו מחכים להוא שצועק `` מטקות פריזבי הלו !!!`` היום היה אחלה בבית של איטלקי , חח אני כבר 20 שנה שם כמעט כל יום והיום היה הכי אחלה ..... אהה זה אולי בגלל שבאו שני אורחות מה זה חמודות שהעברנו איתם ``ערב`` מה זה בסבבה ישבנו ראינו סרט הכנו פופקורן והמון(חחחחחחח מחמש שקיות יצא אולי חצי ). אז שיהיה להן נסיעה טובה ומהנה . לילה טוב חמודות !!!!!!! *אקזוטי משתף בחוויות*
 

סיון ...

New member
וואייי

פופקורן????????? אני אלרגית למילה הזאת! B-p ואקזוטי......באיזה זכות אתה כבר לא בחיפה? הא? הא? הא? לילה טוב חומד.....:)
 
רגע רגע...

איזה חמודות היו אצלי ואני לא יודע? אה? אה? איזה חמודות? ואיפה אני הייתי? אההה בטח איבדתי את ההכרה מהאגרוף ששמת לי אחרי ששרפת אותי בחזה עם השקית של הפופקורן.. אז אתם עשיתם לכם חיים בעוד אני מעולף...סבבה!! ככה זה תמיד דופקים ת`שחורים...והיום הייתי שזוף ככה שהייתה לכם סיבה טובה לדפוק אותי.. תודה רבה!!~~~ ביי.. איטלקי23S שלא יודע מי אלה החמודות שהיו בביתו...ומחכה לדעת...
 
חרטוטואים......

תראו...תקשיבו....תבינו....תדעו.....תשמעו..... מצטער שלא יכולתי להגיע היום בצהריים ... אבל בכל זאת כל הכבוד לכם..... בפעם הבאה תרימו לי טלפון יום קודם ונקבע.....
 
למעלה