הינה הסבר ממש בסיסי
1. צור שיכבה חדשה, מיסוג "SCREEN". 2. צייר קו בערד בעוי של 5 פיקסל, בצבע לבן 3, תשכפל, ותעשה גרסיין בלר, ותעשה רק קצת גרסיין בלר 4. ככה תמשיך כל פעם יותר, משיהוא כמו 4 פעמים 5, תעשה MARGE DOWN, ככה שיהיה רק הרקע, הידית של הסיבר (תימצא אחת באנטרנט) והרקע. 6. קח את הכולור בלנס ( תמונה, אג'סטמנטס , כולר בלנס) ופשוט תימשוך את המנוף עד הסוף לצבע שאתה רוצה את הלייטסייבר (אם אדום, תימשוך ל RED) מקווה שעזרתי, זה מדריך נורא פשוט, אני מקווה שאתה יודע מספיק פוטושופ כדי להבין. אם לא, אז אני אסביר אם יש לך בעיות, אבל בטח פאנקי מאנקי עוד מעת יראה את זה ויתן לך מדריך יותר מפורט, הוא יותר טוב מימני בפוטושופ.