ליידי בל יקירה!!!

mondani5

New member
ליידי בל יקירה!!!

איפה נעלמת מקווה שהכל בסדר אצלך. אוהבת אירית
 
הכל בסדר מציצה מדי פעם יקרה שלי..

הכאב קצת מתקדם לו.. הצירונים ממשיכים ואף מתגברים אבל עדין לא סדירים הגב שלי גמור לחלוטין(אני קצת קוטרית היום
) לכן לא יכולה לשבת הרבה על המחשב מדפיסה כל מה שנכתב פה וקוראת במטיה מחר אני ידפיס כמה תגובות לכמה שירשורים שקראתי במיטה בצהרים, אבל מעודכנת מכל מה שקורה פה. היום הבית שלי התמלא בפרחים, כן כן ממש ככה הכל כאן שמח, והילדים ריגשו אותי עם מתנה, ובקשו איתי משאלה שהלידה תעבור בשלום ומהר.. אבל עדין איתכן, הבטחתי כל התפתחויות קיצוניות אני ישר מדווחת למירבי אפילו אם זה יהיה באמצע הלילה, נכון מירובנת
תפללי שלא אעיר אותך באמצע הלילה עם הלידה שממש בפתח.. שבת שלום איריתוש יקרה
אוהבת אתכן בנות, מבטיחה מחר להגיב לכמה שירשורים חשובים שנכתבו פה
חוזרת למיטה, ארפי שלי הבטיח קצת מסאג' מתפנקת לי היום יופי..
ואז לישון...
 

מירבי*

New member
מזל טוב ליידי בל יקרה../images/Emo65.gif

מזל טוב אישה יקרה, מאחלת לך את כל הטוב שבעולם, מתפללת איתך ללידה קלה ומוצלחת... שנה מאוד משמעותית עברה עליך ליידי יקרה, עמדת בגבורה בכל אותם קשיים שניצבו בפנייך, יצאת מהם מחוזקת ומחזקת, אני יודעת על פונדקאיות רבות ששאבו ממך כוחות, שלמדו דרכך על התהליך המורכב והמיוחד... מאחלת לך שנה טובה עוד יותר, אני יודעת שאנשים כמוך שעושים טוב לאנשים אחרים מתמלאים בתחושת סיפוק גדולה, דלתות נפתחות בפניהן והאושר וההצלחה הופכים למנת חלקם. יום הולדת שמח יקירה
 

בנדה1

New member
../images/Emo151.gif יום הולדת שמח ../images/Emo151.gif../images/Emo151.gif

המון אושר ושמחה. שתגדלי למצוות ומעשים טובים ... אבל בעצם זה היה השנה אז נשאר עם האושר והשמחה.
 
תודה בנות..אוהבת אתכן.. והיום רק

התחיל מחכות לי כמה הפתעות נעימות היום, אם כי אני לא הכי נעימה מהכאבים, אבל משתדלת להיות חייכנית מאוד לסביבה, הילדים הפתיעו בבוקר, איזה מלאכים.. והכל כל כך שמח מלא פרחים ובלונים.. ופינוקים יש פה ממש באקסטרא, לא נותנים לי לזוז
בוקר נפלא בנות והמשך יום נפלא אוהבת אתכן
 
ץודה נפלאות ואהובות והנה כמה ..

תמונות מהמסיבה שנעשתה לכבודי פה בבוקר ע"י משפחתי, ובערב יהיו פה כמה זוגות חברים שלי, ארפי כבר הכין אותי מראש בכדי שאנוח לפני.. הנה תמונות של העוגה שבעלי הפתיע איתה היום.. יפה הא?..
 

ס י ג ל י

New member
אופסייייייייייי

לא שמתי לב שכבר פתחו שרשור מזל טוב בייב עד 120 מואהההההההההההההההה
 

mondani5

New member
סחתן על הגיל !!!!

עדין ילדונת ,מה זה בכלל גיל 32 ,אפילו לא שליש הדרך? שתהיי בריאה חמודה ויתמלאו כל משאלותיך,ךעולם לא נשכח את המעשה האצילי שעשית. אוהבים אותך ילדה. אירית
 

ס י ג ל י

New member
יששששששששששש!

אני הראשונה נה נה !!!!! היום מימולדתתתתתתתתת היום מימולדתתתתתתת היום מימולדתתתתתתתתתתת לדרדי המקסימה!!!!! עד 120 שייתגשמו כל משאלות ליבךךךךך אוהבת אותך המון
 
מזל טוב ליידי בל ../images/Emo151.gif../images/Emo65.gif

מצטערת על האיחור... יום הולדת שמח וכל מה שאת רק רוצה
מזל טוב
 

isigush

New member
|חיב../images/Emo24.gif../images/Emo25.gifמזל טוב אישה יקרה

אני מאחלת לך קודם כל מזל טוב ליום הולדתך ה....(לא יודעת)אבל לא משנה אני מאמינה אחרי צעד כזה נועז בחיים כל דלתות עולם הטוב יפתחו בפנייך ותתחילי חיים טובים ומאושרים(בלי לשרוד)פשוט לחיות. עכשיו אאחל לך לידה קלה קלה קלה וקלילה שתקומי ממנה בעזרת השם אדם חדש לעולם חדש וכל עולמך יתחדש לטובה הרי את מביאה חיים חדשים לעולם ובמו כן גם תקבלי. תתני אושר ותקבלי אושר אני ממש מרגישה אותך אף על פי שאנחנו לא מכירות אבל משהוא פנימי מחבר אותי אלייך וזאת פשוט תחושה אישית ליידי בל אסיים בברכה כוללת גם ליום הולדת וגם ללידה הקרובה הרבה הרבה אושר ומזל טוב מחזיקה לך את היד
 

miri71

New member
ליידי, חמודה, מזל טוב שיהיה...לגבי

המתנות - בטח, קבלת, אבל השנה (ממש עוד מעט) את נותנת לזוג שלך מתנה. הכי גדולה שבעולם. נשיקות מירי
 
למעלה