ליטון MY LOVE

ליטון MY LOVE

בלילות של אתמול אהבתי אותך חלמתי עלייך כי לא היה לי אותך ועכשיו , לצידך שוב ואוהבת מלטפת, השמיים ירדו אל עיניי שטפו את יגוני וידעו ליבי כל רגע שלא היית כאן לידי ועכשיו שהשמש זרחה שוב שהשמיים כה בהירים מסתכלת בך נשבעת אמונים כאשר הקפאון נגע נפשי, נפלתי ארצה בלי שום תקווה בגופי, אך אתה הגעת, ונתת בי כוח הרעפת אהבה ועכשיו אני שקטה... הסערות שנשבו בי שרות את שירי ואני נסחפת איתם אלייך... נרדמת שוב בין זרועותייך.....
 
אור הירח my love:)

ואני זוכר.. את אותם הרגעים הנפלאים שבהם היינו יחד. היה חיבוק, היתה נשיקה.. והיה גם הליטוף.. אוי..הליטוף... אין ספק זאת היתה אהבה, אהבה גדולה, אהבה שפרחה, זאת הייתה אהבה מדהימה. ואז ביום סגריר הלכת.. פשוט קמת וזנחת. ליבי שתת, וכל כך חסרת. לא חיבוק לא נשיקה לא ליטוף, לא היה אור ירח. לבדי בכיתי צעקתי צווחתי ועם זה לא השלמתי, ועדיין כל-כך אהבתי, ואמונים לך שמרתי. וכמו בסיפור אגדה צצת הופעת ואלי חזרת, אמרת שטעית, אמרת שבכית, וכמוני גם את, לאהוב לא חדלת. ואני ששמחתי וכל-כך אהבתי אותך חיבקתי והבנתי..
 
למעלה