לידיעת כל מי שחושבת על מכונת חיתוך

לידיעת כל מי שחושבת על מכונת חיתוך

Hi Netanella - If the font is a True Type font (TTF) that has been programmed specifically with Hebrew characters, the Silhouette will be able to cut Hebrew characters. Please keep in mind that this does not mean all font styles will cut Hebrew characters. This will only work if the font is a Hebrew specific True Type font that you have specifically installed onto your computer. Thanks, The QuicKutz Team >>> On 5/23/2007 at 10:45 AM, "QuicKutz Website Form" <[email protected]> wrote: The following question was asked to you by a customer on our website: Hi, I was wondering if the Silhouette Digital Craft Cutter enables me to cut words in hebrew (Written in a True Type font). Does it? Thanks, Netanella.
 

katavor

New member
למה הכוונה בפונט TTF שעוצב במיוחד עם מאפיינים

בעברית? לא מבינה בסוגי פונטים.
 
הבעלול אומר שזה כל פונט

שהוא טרו טייפ והורד למחשב........לא אלה שקיימים כברירת מחדל אלא כאלה מפונטיות שונות
 
השורה התחתונה שלי היא שכשאני קונה אקח את זו

היא הכי נראית לי וגם מצאתי איזה אתר שיפאנית אחת כותבת שם שהיא מדפיסה ביפאנית ומרוצה מאוד היא גם שוקלת שום דבר........אז לאבירמי לא תיהיה בעיה להביא בכלל(המכס זה כבר עניין של מזל....) אני רק מבררת כרגע אם לא עדיף לרכוש אותה באנגליה(מבחינת ההפרש.....עד 40 דולר זה שווה לי) ואז אין בעיה של המתאם מ220 ל110 וולט........... אחרי שכל החג בחנתי את כולן..........זו הכי נראית לי גם השירות לקוחות שלהם ממש נחמד וענו לי תוך 20 דקות אגב אני ממש בטוחה שהשימושים העיקריים שלה אצלי לא יהיו דווקא כיתובים בעברית כי במגזינים האחרונים (אלה מלונדון) שהגיעו אלי אתמול.....התעלפתי מעבודות מהממות שנעשו איתה והן בכלל לא כיתובים........
 
מידע על TTF

הכי פשוט זה להסתכל ב-icon שיש ליד הפונט (לוח הבקרה->גופנים או Control Panel->Fonts)/ תסתכלי בקובץ המצורף - כל מה שיש לידו icon של TT או כתוב בתיאור שלו TrueType הוא פונט שניתן להדפיס.לחתוך המכונות החיתוך.
 

ניצנץ1

New member
בקיצור הסיכום שלי: שמישהי תקנה קודם

אם היא כל כך רוצה ותבדוק אם זה חותך את רוב הפונטים- כל הפונטים- חלק מהפונטים בעברית.. אני לא הולכת לסחוב מכונה של ... קילו כדי לחתוך אנגלית.. כי לא ממש הבנתי מתושב זו מה זה כן חותך- רק את הפונטים הבסיסיים כמו מרים ודוד? או כל פונט שאנחנו מורידות מכל פונטיה לתוך אופיס?
 
התשובה דווקא מאוד ברורה.......

כל פונט שהוא עיברי במקור והוא TTF שזה אומר המון פונטים..........
 
נצנץ הפונטיה של בן לדוגמא את מכירה? שם יש

פונטים משגעים , ולפי דברי נתנאלה והחב'רה שכתבו לה, ומה שקראתי אצלם באתר זה אמור לעבוד. בנוסף לפונטים יש באתר שלהם את הצורות הנוספות שזה אמור לחתוך, ניתן להוריד קובץ תמורת תשלום אם אינני טועה. דווקא נראה מכשיר חמוד מאוד מה מחירו לא הבנתי, ואיפה הכי משתלם לקנות ? בארהב כמובן. ועוד שאלה, במכשיר הנל פרט לחיבור מחשב ונייר אין צורך באביזרים נוספים ?
 

ניצנץ1

New member
מכירה בטח, רק לא הבנתי אם זה יעבוד עם המכונה

ברור לי שאלה שיש באופיס יעבדו, אבל הם משעממים. לכן אני אמתין עד שמישהי תעשה ניסוי עם עברית, בינתיים לא ראיתי שיש אחת בארץ עם מכונה זו.
 
יפצוק זה לא ממש נכון........

הכי זול בארהב..........אבל.........אם תכללי שנאי טוב אז צריך לבדוק אם באנגליה כבר לא יותר משתלם(משלוח מארהב + שנאי)
 

psa

New member
נתנאלה ,בוקר טוב ו../images/Emo51.gif .שאלות

מלבד אותיות, האם המכשיר חותך כל צורה אחרת מהמחשב? ידוע לך מה המחיר באנגליה?
 
המכשיר לא חותך כל צורה......

אלא רק צורות שיש להוריד מהמחשב(חלקן חינם וחלקן למכירה,קבצי צורות )
 
נתנאלה, אין להם תוכנה שמאפשרת

לעקוב אחר קווי המתאר כל כל צורה שסרקת או שיש לך במחשב וליצור ממנה דוגמא לחיתוך? אני יודעת שב-wishblade וב-craft robo יש כזו.
 
בעיקרון יש אך ממה שהבנתי זה לא כזה אלמנטרי לה

ויש צורך בלימוד רב וניסיון בעבודות גרפיות.........
 
למי שלא יודעת-קראפט רובו

את הקראפט רובו (לא 2) יש בארץ כבר שנים...........!!! ארטא מביאה אותו ומחירו בארץ 599$ +מעמ (בארהב מחירו 400) ולי היה העונג לעבוד איתו בצבא......
 
למעלה