ליגת "ווינר" המחזור ה-18; מכבי VS מ.ס. אשדוד

ליגת "ווינר" המחזור ה-18; מכבי VS מ.ס. אשדוד

מגרש; קריית אליעזר שעה ושידור; 20:00, שידור ישיר ב"ספורט1" בחל מ-19:50. שיפוט; ראשי-איתן שמואלביץ. יעזרו לו הקוונים שגיא מצמבר ועמיחי מוזס. השופט הרביעי יהיה חיים יעקב. ידעתם שאשדוד לא ניצחה מעולם בק. אליעזר? אז מה? כנראה שהערב זה עומד להשתנות אלא אם באמת יקרה משהו בלתי צפוי. אשדוד שנמצאת בכושר מצויין עם 11 משחקים ללא הפסד, 6 נצחונות מ-7 משחקים ובמקום השני בטבלה 4 נק' בלבד מאחורי המוליכה עירוני ק"ש מגיעה למשחק הערב כפייבוריטית ברורה, יכול להיות שדווקא העובדה הזו תפעל לרעתה. מכבי מגיעה כרגיל במצב רוח שפוף, בחוסר ביטחון ואחרי עוד הפסד משפיל 3:1 להפועל פ"ת. אלישע לוי יוריד כנראה את סארי פאלח לספסל וע"ח ישחק איציק כהן המנוסה, מהלך תמוה שכן אם כבר יש בלם שעדיף להוריד אותו לספסל זהו יוריצה בולייאט שלא מספק את הסחורה וככל הנראה ייחתך, ולא סארי שעליו בונים לעתיד. אין לי הרבה מה להרחיב על המשחק הערב, כולי תקווה שהחבר'ה יילחמו בשביל הכבוד של הסמל, ציפיות? אין לי בכלל... ובנימה "אופטימית" זו נעבור להרכבים המשוערים; מכבי-בויאן שאראנוב, יוריצה בולייאט, איציק כהן, עלי עותמאן, טאלב טוואטחה, יאיא סיידו, אייל גולסה, עידן ורד, יניב קטן, אלון תורג'מן וויאם עמאשה. מ.ס. אשדוד-אופיר מרציאנו, פטי יאיא, עופר ורטה, אדיר טובול, ישראל ראש, ניר ביטון, אפה אמברוז, דוד רביבו, בן בוטבול, רוג'רס קולה ועידן שריקי. בהצלחה לירוקים שלנו!!!!!!!!!!!!!!
 

zubumafu

New member
אופיר מרציאנו היה איתי בטירונות... צחוקים

בכל מקרה, שלושה דברים שיכולים לגרום למשחק שלנו להראות יותר טוב: 1. כולם עוזרים בהגנה - לא רק גולסה, ולא רק בחצי שעה הראשונה (מה אנחנו, בית"ר?!?) 2. תורג'מן ועמאשה. אני לא מאמין שאלישע באמת עבד איתם באימונים על איך שני חלוצים אמורים לעזור אחד לשני. אני מקווה שהם יעשו את זה בעצמם מספיק טוב, כי מול פ"ת זה נראה כאילו הם נלחמים אחד בשני. 3. עלי עוסמאן. הרבה אנשים באים בטענות לטווטאחה. שוכחים שהוא ילד, ודווקא מנסה ומתאמץ.. מה לעשות שקשה למגן להתקיף כשאין קשר אמיתי שמאלי, וגולסה עסוק בהגנה?! בכל מקרה, עלי צריך לעלות יותר, ולא רק ברבע השעה האחרונה ולהרים כל כדור כאילו אנחנו קבוצה בליגה ארצית. הוא באמת יכול לתת יותר. וחלאס עם ההרמות האלה.. המשחק האחרון הזכיר לי את הגמר גביע נגד הפועל עם ההרמות העלובות האלה.. שעוד לפני שיצאו מהרגל של השחקן כבר כולם מבינים שזה עוד ניסיון כושל....
 

עמית123

New member
מה קשור נאחס מה?

זאת הבעיה שלנו? זה בטח מה שאלישע יגיד. "הגענו למצבים מצויינים אבל חוסר ריכוז בהגנה מספר פעמים וזה נהיה 3-0". תמיד עם התחושה שכמעט ניצחנו.. שהיינו ממש בסדר.. רק במקרה זה לא הסתדר לנו. הלו תתעוררו אלישע בנה קבוצה למתפרצות בלי עושה משחק. והכל מבולגן הכל לא מתוכנן לא עובדים על כלום באימונים. אם ראית את אשדוד לאורך העונה ושבוע שעבר נגד מכבי תל אביב בפרט, ראית שיש להם מגביהים טובים מהאגף ושחקנים מתואמים שיודעים להפוך את זה לשערים. אצלנו? יוק. אתה רוצה להגיד לי שורטה יותר טוב מכל אוסף המגינים שלנו? אז איך המספרים שלו מתחילת העונה יותר טובים משל כל המגינים שלנו ביחד? אני אוהד חיפה מעל 20 שנה. והיום פעם ראשונה אני רוצה שהיא תפסיד. חלאס. מספיק עם השקרים.
 

אסף Day

New member
טובים יותר... זה לא משנה הרבה כשהקבוצה בפיגור

ואם מחשיבים גם את המשחק הקודם עד הגול אז התשובה היא לא. לא היינו טובים יותר עד הגול.
 

אסף Day

New member
אין בכלל ספק, אלישע שובר שיאים במכבי חיפה

והפעם: המאמן שמוביל את מכבי חיפה להפסד בית ראשון אי פעם למ.ס. אשדוד. מה השיא הבא אלישע?
 

אסף Day

New member
1:1 שער של הערס השמן

שהחליט גם ל"סנן" כמה מילים לעבר הקהל של הקבוצה בה הוא משחק. לא נתגעגע דאבע.
 
סליחה, אבל ככה לא משחקים כדורגל

ללא תנועה, ללא מוביל כדור נורמלי במרכז השדה, ללא כל תחכום או יצירתיות, בעצם איזה יצירתיות - אפילו שניים/שלושה פסים הם לא מסוגלים לייצר. מה הבעיה למסור פס מדויק ולרוץ לשטח מת ולקבל בחזרה? זה תורה מסיני? מה זה הכדורים הארוכים האלה? כנראה שהעונה לא ישתנה כבר כלום. ולכל מי שתומך בטאלב ובעותמן, ראינו היום למה הם צריכים לשפר קודם את ההגנתיות שלהם. (עזבו את ההגבהות הלא מדויקות). ותורג'מן, עדיין מתאים להיות שחקן הרכב במכבי חיפה הגדולה? לפחות אולי גילינו היום בועט בעיטות חופשיות? או שזה גם אלישע ניסה לעשות כל מיני ניסויים, ובמקרה ככה יצא ליוריצה... יאללה כבר, שיעוף הבית שאן הזה. אבל האמת, שאין לי מושג מי ראוי ופנוי למשרת המאמן במכבי.
 

22wings

New member
בהצלחה לק"ש במאבק האליפות

אזולאי עשה בשכל... אני רק מקווה שיקרה איזה נס ונצליח לתפוס מקום לאירופה בעונה הבאה. לא מספיק אלישע הרס לנו את הדירוג, עונה הבאה בלי אירופה וכל פלוץ יהיה מדורג לפנינו. שחר בינתיים שומר על שתיקה. אולי זה השקט לפני הסערה שהוא מתכנן בינואר. טוב, חדל קשקשת, עפתי לישון.
 

Cade Foster

New member
אירופה?

הדבר האחרון שאנחנו צריכים. קודם שתהיה פה קבוצה עם אופי, אחת כזו שתעשה את העבודה גם כשאין עשרות סקאוטים ביציע.
 

baythedog

New member
יש הרבה דברים שניתן להגיד על העונה הזאת.

רובם גם נכונים. אבל דבר אחד עדיין לא נאמר - הקבוצה שיחקה אתמול בסדר גמור. לא טוב, כי אי אפשר לשחק בלי עושה משחק 4 שנים ולתהות למה אתה לא כובש. ובטוח לא רע. אני מבין את האכזבה של האוהדים. גם אותי הגול של שריקי עיצבן. אבל אנשים נוטים להתעלם מכמה עובדות העונה הזאת (ובצדק גמור לעיתים, נמאס!) שכן ראויות למשקל: 1. אשדוד הגיעו למצב אחד כל המשחק! וזה קטע כי גם בפעם הקודמת ששיחקנו נגדם הם הגיעו למצב אחד. בכלל, אתמול שיחקנו 90 דקות נגד בונקר. כבוד לקבוצה שממוקמת במקום השני, כן? 2. הפועל פ"ת הגיעו ל 3 מצבים כל המשחק!!! 3!!! פאקינג 3!!!! אתם מבינים כמה חוסר תיאום, חוסר אמונה עצמית וחוסר ביטחון צריך בשביל להפסיד משחק בו הקבוצה שמולך מגיעה ל 3 מצבים ואתה ל 10? הקבוצה שלנו מפורקת מבחינה מנטלית. ואין מה לעשות חבר'ה, לכל קבוצה מותר להגיע להתהום הזאת לעיתים. פשוט צריך לקוות שזה לא ימשך יותר מדי זמן. 3. הקבוצה שלנו לא יודעת לפצח בונקרים. וזאת עובדה. וזה גם לא מפתיע בהתחשב בעובדה שאין לנו עושה משחק כבר 4 שנים. אז כן חברים, רוב המאמנים בליגה למדו שבונקר שווה להם מינימום נקודה. אז למה לנסות בכלל? אז כן, אני מבין את התסכול. אני מתוסכל גם כן. וכן, יש לנו מאמן שאחראי באופן ישיר על כל הבעיות בקבוצה. אבל עדיין - שיחקנו בסדר גמור אתמול. בוא נקווה שבינואר יביאו לנו עושה משחק, אחרת זאת הולכת להיות שנה בזיונית ביותר...
 

ARIS BOCH

New member
אתה באמת חושב שיביאו עושה משחק?

נראה לך שקטן ירשה לדבר כזה לקרות? אלישע יתפטר לפני שיהיה כאן עושה משחק אמיתי, קשר תוקף עם רגל שמאל, קשר אחורי ששווה יותר מאיזה סודני מהתחנה המרכזית, ובאופן כללי שחקן שאינו חלוץ באגף.
 

baythedog

New member
לא. אני ממש לא חושב

שוב. אני יודע בוודאות שהמאמן הזה דופק אותנו חזק. אני גם יודע שיניב קטן מזיין אותנו בעצם נוכחותו על עמדת הפליימייקר הבלתי נראית שלנו. ואני גם יודע שאם היה לנו אחד אמיתי, היינו מפרקים את הליגה. את כל אלו אני יודע. אבל עדיין, הם שיחקו בסדר גמור אתמול. בסדר גמור עד המסירה / בעיטה האחרונה.
 

zubumafu

New member
פליימייקר זאת עמדה שלא קיימת בכדורגל

המודרני. עצם זה שאנחנו מחפשים אחד כזה רק מראה כמה נדבקנו בנאיביות של הקבוצה.. שהגענו לרמה שאנחנו חושבים ששחקן אחד זה מה שיציל את המולדת וישנה לגמריי את איך שאנחנו נראים (זוועה). גם אתמול, למרות השליטה הכמעט מוחלטת בכדור במחצית הראשונה, הנעת הכדור הייתה איטית, בדרך כלל לא תכליתית, הרמות מיותרות מאגפים.. חוץ מדאבל פס אחד שזכור לי של תורג'מן המשחק תקוע.. חוטפים כדור ועד שמחליטים מה לעשות איתו שוב חוזרים למצב שהיריבה כבר מתגוננת וצריך להתמודד עם 10 שחקני הגנה..
 

Cade Foster

New member


ישנם עדיין פליימייקרים בכדורגל אבל אין שום הכרח באחד כזה כדי להצליח. זה סתם תירוץ ליכולת שלנו כבר 3 שנים. כשאין שיטת משחק ואין יד מכוונת, תהיו בטוחים שגם צ'אבי מאחור ומסוט אוזיל מקדימה לא ישנו את צורת המשחק.
 

baythedog

New member
פליימייקר זאת עמדה שתלויה במערך של המאמן

ובשחקנים שעומדים לרשותו. לצורך הדיון, במצב של 1-5-4 קלאסי כמו שאלישע אוהב לנסות ולשחק אין צורך בפליימייקר "אמיתי" אלא בקשר שישחק מתחת לחלוץ וישחרר את החלוץ / את השחקנים באגפים באמצעות בעיטות / מסירות / תנועה. מה שלנו בפועל יש בקבוצה זה את יניב קטן. קטן, דרך אגב, דווקא מנסה לעשות את כל הדברים האלו, אבל זה כמו לתת למוסכניק לתקן F15. הבעיה היא שכיום, בגלל אימונים פגומים (אני נוטה לחשוב, אחרת מדובר באמת באוסף נדיר של 10 שחקנים פגומים), הקבוצה לא עושה תנועה מהשניה שמגיעים לרחבה, תמיד יש 2+ שחקנים על המשבצת ברגע שמגיעים לרחבה, והשחקנים לא מרווחים את העמדות שלהם ככה שתמיד יהיה לך גוש שחקנים איפשהו ברחבה ושממה בשאר המגרש. דרך אגב, אותו הדבר גם בהגנה - השחקנים משחקים כמקבץ שחקנים על 1-2 שחקני יריב ומשאירים את כל העולם ואחותו החורגת לבד - רק תחשוב שניה מה קורה כל פעם שהמגן הימני שלנו עם הכדור ליד הרחבה - כל הקישור (חוץ מסיידו) + החלוצים + לעיתים הבלמים נמצאים באותה משבצת של 5 מטר! זה נראה לך הגיוני? אין שום שחקן קרוב, אין שום שחקן רחוק. החלוץ המרכזי ומי שאמור להיות באגף השמאלי נמצאים באמצע. קצת מימינם נמצא ורד / ימפולסקי קצת משמאלם נמצא טוואטחה, טיפ טיפה מאחוריהם נמצא קטן. זה לא מערך התקפי - זה בצק. אם היה לנו שחקן אמיתי בעמדה הזאת שנקראת קשר מאחורי החלוץ / פליימייקר / מספר 10 / עושה משחק / קשר התקפי מרכזי (תמחק מה שבא לך). אחד עם ביצים, ניסיון ויכולת להנהיג. אז יש מצב גדול מאוד שלא היה לנו בצק אלא משהו שנראה יותר כמו כדורגל. דרך אגב, דאבל פסים... מתי בפעם האחרונה ראית דאבל פס של קטן? אתה יודע למה? כי הוא תמיד, אבל תמיד חוזר אחורה. וככה הוא מאלץ תמיד את החלוצים שלנו ללכת אחורה גם כן. זה כבר לא אימון - זאת עמדה לא נכונה!
 
למעלה